مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم کیومرث کلانتری برگزار شد

مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم کیومرث کلانتری برگزار شد

مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم کیومرث کلانتری برگزار شد مراسم چهلمین روز درگذشت معاون فقید محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست ظهرامروز برگزار شد.
به گزارش«پارما» از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست؛ مراسم چهلمین روز درگذشت معاون فقید محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان محیط زیست امروزبا حضور دکتر علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، جمعی از مدیران ارشد و کارکنان سازمان وهمچنین خانواده آن مرحوم در سالن همایش سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

در این مراسم معاون رئیس جمهوری با گرامی داشت یاد وخاطر مرحوم کیومرث کلانتری، معاون فقید سازمان را «بزرگ محیط بان ایران» و رزمنده دفاع مقدس و از جانبازان جنگ تحمیلی نامید و گفت: مرحوم کیومرث کلانتری از ذخائر نظام، از نیروهای ارزشی سازمان وازجانبازان جنگ تحمیلی بود که ازسربازی به سرداری رسیده بود .وی همچنین در بحث محیط بانی از سرآمدان محیط بانی کشور به شمار می آمد .

سلاجقه در ادامه با اشاره به تجربیات علمی معاون فقید سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مرحوم از توان علمی و تجربیاتی که به یادگار گذاشت باید از آنها بهره بگیریم و بعنوان الگوی موفق در بدنه سازمان بکارگیریم .

خاطر نشان می‌شود، مرحوم کیومرث کلانتری، معاون فقید محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان محیط زیست ؛ شامگاه دهم مهرماه پس از یک دوره طولانی بیماری سخت، در بیمارستان پارس تهران دار فانی را وداع گفت و پیکرش در زادگاهش کرمانشاه به خاک سپرده شد.

برای مشاهده گزارش تصویری این مراسم اینجا کلیک کنید.
لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات