برگزاری کارگروه مدیریت پسماند شهرستان نطنز

برگزاری کارگروه مدیریت پسماند شهرستان نطنز

به گزارش«پارما» رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نطنز اظهار داشت: در راستای ساماندهی وضعیت پسماند شهرستان نطنز کارگروه مدیریت پسماند شهرستان نطنز با حضور فرماندار ، بخشداران مرکزی و امامزاده (بادرود) ، شهرداران نطنز ، بادرود ،خالد آباد و طرق رود و سایر اعضا با دستور کار ساماندهی مشکلات دفن اصولی پسماند در محل فرمانداری تشکیل شد.

اکبر عسکریان زاده مهابادی گفت : در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر بین اعضاء کار گروه ، مواردی از جمله مشکلات دفن اصولی پسماند و زباله در محل های دفن فعلی در چهار شهر شهرستان و همچنین مشکل نخاله های ساختمانی شهری و روستایی مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد .

وی افزود : مدیریت پسماند از جمله اموری است که مستقیماً با سلامت و بهداشت آحاد جامعه ارتباط دارد و به این دلیل باید با حساسیت بیشتری به آن توجه داشت. هماهنگی و همکاری همه دستگاههای ذیربط و اعضای کارگروه در جهت نیل به اهداف مورد نظر به خصوص دفع اصولی پسماند و تامین بهداشت عمومی ضروری است .

وی خاطر نشان کرد : فرهنگ سازی و آموزش شهروندان برای تفکیک زباله از مبدا و اجرای کامل قوانین حوزه پسماند و بازیافت زباله را دو مقوله مهم برای موفقیت در این حوزه بر شمرد و تصریح کرد: دستگاه های ذیربط باید زمینه فرهنگ سازی و آموزش شهروندان و ترغیب آنان برای تفکیک زباله از مبدا را فراهم کنند .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات