تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر ساماندهی شود

رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر ساماندهی شود.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، مرتضی منافی در جلسه هفتگی کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه و در حضور  مدیران انجمن ها ، سازمانهای مردم نهاد و تشکلهای زیست محیطی ،NGO ها اظهار کرد: انجمن ها ، نهادها و تشکلهای زیست محیطی دارای پتانسیل های بالقوه ای هستند که تدابیر و ارائه راهکارهای زیست محیطی از سوی تشکلهای مردم نهاد در جهت بهبود سطح کیفی وضعیت محیط زیست موثر خواهد بود.
وی با تاکید بر همکاری و تعامل بین مدیریت شهری و  تشکلهای زیست محیطی افزود: احصاء معضلات زیست محیطی شهر و ارائه راهکارهای اجرایی برای بهبود  وضعیت مورد مطالبه شورای شهر بوده و از دستگاههای اجرایی مرتبط نیز به طور جدی می خواهیم به تکالیف قانونی خود عمل کنند.
رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ارتقا سطح آگاهی مردم در زمینه محیط زیست شهری بسیار ضروری است.
منافی در این راستا ادامه داد: ارائه برنامه جهت آموزشهای شهروندی و و استفاده از ظرفیت فرهنگسراهای شهرداری ارومیه در جهت آگاهی و  فرهنگسازی بیشتر شهروندان، تلاش در جهت کاهش آلودگی های زیست محیطی به خصوص آلودگی هوا و آلودگی های ناشی از پسماندهای شهری مورد تأکید شورای شهر است.
نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه خواستار ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر بر اساس شیوه نامه ابلاغی شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات