باید از ایده‌های شهروندان در تمامی سطوح مدیریت شهری استفاده شود

باید از ایده‌های شهروندان در تمامی سطوح مدیریت شهری استفاده شود

http://www.bananews.ir/رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران، گفت: باید از ظرفیت‌های موجود در نظرات و ایده‌های شهروندان برای مدیریت شهری استفاده شود البته این برخورداری می تواند در تمامی سطوح مدیریت شهری باشد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) معصومه ابتکار با بیان این که خوشبختانه شورای شهر تهران به ویژه کمیته محیط زیست از نظرات شهروندان از طریق شورایاران مطلع می‌شود ، گفت: تا آنجا که امکان داشته باشد سعی می کنیم از این ایده‌ها بهره‌مند شویم.

وی ادامه داد: اگر چه مدیریت شهری در چند سال گذشته نسبت به این ایده‌ها بی‌تفاوت نبوده است اما باید بگویم که فاصله زیادی در این بخش وجود دارد.

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه باید فضای استفاده از این ایده‌ها و نظرات مردمی در تمامی سطوح مدیریت شهری فراهم شود، گفت: مدیران شهری باید جسارت استفاده از ایده‌ها و نظرات مردم را داشته باشند چراکه بسیاری از ایده‌های شهروندان بسیار خلاقانه است.

بتکار به بیان اینکه در کمیته محیط زیست با تعامل شورایاران مناطق سعی می‌شود از پیشنهادات شهروندان بهره بگیریم، تصریح کرد: با وجود تاکید شورای شهر باید قبول کنیم هنوز فضای بسته ای در بخش مدیریت شهری برای ورود یافتن ایده‌های شهروندان وجود دارد اما ناگفته نماند به دلیل فعالیت مثمر ثمر شورایاران نگاه ها در حال تغییر است.

 

 

    نظرات