اصول و ضوابط شهرسازی در ساخت‌وسازهای شهری مورد قرار توجه گیرد

اصول و ضوابط شهرسازی در ساخت‌وسازهای شهری مورد قرار توجه گیرد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، جواد طالبی شهردار مرکز استان با حمید سفیدگر رییس جدید سازمان نظام‌مهندسی ساختمان مازندران ، عهد یزدی نژاد ، فاطمه ابراهیم زاده، نیما احتشامی و خدادی کوچکسرایی اعضای جدید هیات رییسه این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار حسینی سیدی و کلانتری معاونان و سید حسین صالحی نیا مشاور عالی شهردار ساری نیز حضور داشتند، جواد طالبی با تأکید بر لزوم همکاری و تعامل میان دو دستگاه جهت اجرای ضوابط شهرسازی در ساخت‌وسازهای شهری، گفت: از همکاری‌های مشترک استقبال می‌کنیم و امیدواریم این تعاملات منشأ خدمات مؤثری برای شهروندان باشد.

شهردار ساری افزود: گسترش همکاری‌های فی‌مابین درزمینهٔ های پسماند، عمران، شهرسازی و منظر شهری گام مؤثر و مثبتی برای ساخت‌وسازهای قانونمند و ارتقاء کیفیت زندگی شهری است.

طالبی ادامه داد: از ایده‌ها و نظرات اعضای سازمان نظام‌مهندسی ساختمان مازندران برای پیشرفت مرکز استان استفاده می‌کنیم.

حمید سفیدگر رئیس جدید سازمان نظام‌مهندسی ساختمان مازندران نیز در این دیدار با استقبال از گسترش همکاری‌های فی‌مابین این سازمان با شهرداری ساری، اظهار داشت: سازمان نظام‌مهندسی مازندران برای گسترش همکاری جهت بهبود وضعیت ساخت‌وسازها و نظارت بیشتر و بهتر بر نحوه اجرای قانون در حوزه شهرسازی آمادگی دارد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرداری و سازمان نظام‌مهندسی ساختمان جهت اجرای ضوابط شهرسازی، اعتماد شهروندان را بیشتر می‌کند.

در ادامه این نشست، اعضای هیات رئیسه سازمان نظام‌مهندسی ساختمان مازندران و حسینی سیدی معاون شهرسازی و معماری شهرداری ساری به ارائه نظرات و پیشنهاد‌ها خود پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات