جمع‌آوری 1158 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در استان فارس

جمع‌آوری 1158 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در استان فارس

به‌ گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "حمیدرضا کریمی فرد"، اظهار داشت: کشف این تعداد دستگاه رمز ارز غیرمجاز، صرفه‌جویی 1400 مگاوات ساعت انرژی نیز در پی داشته است.
وی، تشکیل کارگروه استانی ساماندهی مراکز استخراج رمز ارز، برگزاری چندین مورد اقدام فراگیر با هدف ردیابی و کشف دستگاه‌های استخراج غیرمجاز رمز ارز، تشکیل گروه‌های ویژه جهت بررسی میدانی و شناسایی محل‌های نصب این دستگاه‌ها، هماهنگی با مراجع قضایی و اخذ مجوز جهت ورود به مراکز استقرار رمز ارز غیرمجاز و... را از جمله اقدامات این شرکت عنوان کرد که در راستای شناسایی و برخورد با مراکز تولید رمز ارز غیرمجاز تاکنون انجام پذیرفته است.
مشاور فنی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، بر مقابله جدی با افرادی که منازل، کارگاه‌ها، دامداری‌ها، چاه‌های کشاورزی و سایر اماکن تجاری، عمومی و اداری را به مراکز استخراج غیرقانونی رمز ارزها تبدیل کرده اند، نیز تاکید کرد و یادآور شد: مالکانی که قصد اجاره منزل، مغازه، کارگاه، دامداری، چاه‌ کشاورزی و سایر املاک خود را دارند، توجه داشته باشند در صورتی که مستاجر در ملک اجاره ای اقدام به نصب و استفاده از دستگاه های استخراج رمز ارز غیرمجاز نماید، علاوه بر اعمال جریمه‌های درنظر گرفته شده روی صورتحساب برق مصرفی اشتراک برق، تبعات قانونی این موضوع متوجه مالک انشعاب است.
دبیر کارگروه استانی ساماندهی مراکز استخراج رمز ارزها، بر نقش مردم و گزارش های مردمی در کشف مراکز غیر قانونی استخراج رمز ارز در سطح استان  تاکید کرد و افزود: ارائه گزارش‌های مردمی از مراکز استخراج رمز ارز غیرمجاز علاوه بر کاهش مصرف برق، پاداش‌هایی را هم برای آنان در بردارد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات