نجات کارگر گرفتار در بین آسانسور و دیوار

نقص فنی در آسانسور و رعایت نکردن نکات ایمنی، موجب گیرکردن و آسیب دیدگی پای راست مرد جوان شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی ارومیه مبنی بر گیر کردن پای یک نفر مابین دیوار و کابین آسانسور، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه 1را ساعت 10:47 دقیقه امروز به خیابان مجاهد 1 اعزام کرد.
ابراهیم شاد قوشچی به نقل از رحیم بابایی افسر شیفت آتش نشانان اعزامی به محل حادثه که خود در محل حضور داشت در این باره پنین اظهار داشت: به محض رسیدن نیروهای آتش نشانی به محل حادثه مشاهده شد که در طبقه 4 یک ساختمان پای راست یک مرد 35 ساله که در حال کار در این ساختمان بود مابین فضای خالی دیوار و کابین آسانسور گیر کرده و ابراز ناراحتی و درد می کرد.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس  از قطع برق آسانسور و اطمینان از عدم حرکت کابین، با درنظر گرفتن نکات ایمنی، به سرعت با بکارگیری ست هیدرولیکی امداد و نجات(هولماترو) عملیات رهاسازی پای فرد گرفتار را آغاز نمودند و در کمترین زمان ممکن موفق شدند پای وی را رهاسازی نمایند.
وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از انتقال مصدوم به بیرون از ساختمان و تحویل به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه جهت انتقال به بیمارستان به ماموریت خود پایان دادند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات