خانه تکانی با آب جیره بندی

خانه تکانی با آب جیره بندی

http://www.bananews.ir/سنت خانه تکانی نوروز سنت دیرینه ایرانی هاست که همه ساله در اسفندماه انجام می شود و در این میان خانه تکانی کرجی ها با قطعی آب در برخی مناطق با مشکلاتی همراه شده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) امروزه در استان البرز با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال میزان آب مصرفی شهروندان کرج به دلیل خانه تکانی افزایش پیدا کرده است.

جیره بندی آب برخی از مناطق کرج به دلیل تعمیر تونل انتقال آب سد طالقان به مدت بیش از ۴۰ روز ادامه پیدا کرده است.

با توجه به اینکه ساخت سد طالقان را پیمانکاران چینی انجام داده اند اخیراً کار خود را به صورت صد درصد تحویل داده اند ولی هنوز مشکل جیره بندی آب کرج با وجود تمام شدن سال هنوز ادامه دارد.

خانه تکانی تشدید کننده بحران آب

با وجود تعویض پمپ چاه های کرج برای جبران کمبود آب شهروندان کرجی ولی همچنان این مشکل ادامه دارد و هم اکنون خانه تکانی مردم به این مشکل جیره بندی آب کرج دامن زده است.

ساعت جیره بندی آب کرج به دلیل مصرف زیاد تغییر کرد

مدیر کل آب و فاضلاب استان البرز گفت: در حال حاضر ساعات جیره بندی آب برخی از مناطق کرج به دلیل مصرف زیاد آب از سوی شهروندان برای خانه تکانی تغییر کرده است.

حسین نوری افزود: در حال حاضر در طرح مدیریت بحران جدید و پدافند غیرعامل تلاش شده است که از سد کرج آبگیری صورت گیرد و هم اکنون تلاش و کوشش بر این است که امکانات این طرح اجرایی شود.

وی اظهار داشت: تلاش بر این است که مشکل جیره بندی آب در هفته جاری بر طرف شود که رفع این مشکل به صورت صد در صد نیست.

 

 

    نظرات