سد معبر با مذاکره، نصب تابلو توقف ممنوع وآماده سازی محل های استقرار رفع می شود

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه گفت:  مدیریت شهری با مذاکره، نصب تابلو توقف ممنوع وآماده سازی محل های استقراردر صدد حل مشکل سد معبر است.

به گزارش ارتباطات و اامور بین الملل شهرداری ارومیه؛ ولی مناف زاده با اشاره به مقوله سد معبر، اظهار کرد:  سدمعبر معضلی است که این روزها به دنبال وضعیت بد اقتصادی گریبان گیر شهرها شده و شهر ارومیه نیز به خاطر مهاجرت پذیری و نیز تعطیلی فعالیت های کشاورزی و ساختمانی از این معضل مسستثنی نیست .
وی عدم هماهنگی و همکاری جدی سایر سازمان ها و نهادها، بیکاری جوانان، تعطیلی کارخانه های  موجود، نبود کارخانه های و زمینه فعالیت شغلی، مهاجرت پذیری، گران فروشی و سوء استفاده مغازه ها را از جمله مواردی عنوان کرد که معضل سد معبر و دستفروشی را در ارومیه دوچندان کرده است.
مناف زاده شناسایی و آماده سازی بازارچه های مختلف در نقاط مختلف شهر با هدف تجمیع و ساماندهی وانت های میوه فروشی، مذاکره چهره به چهره کارشناسان با دستفروشان و وانت بارها، نصب تابلو توقف مطلقا ممنوع در برخی معابر،  صدور اخطاریه به عاملین سد معبر و جمع آوری بساط از نقاط خطرساز را از جمله اقدامات شهرداری در راستای حل معضل سد معبر برشمرد.
به گفته وی طبق قانون شهرداری ها، شهرداری مجاز به برداشت و تخریب اموال شهروندان نیست لذا شهرداری از طریق مذاکره و نصب تابلو توقف ممنوع و  اماده سازی محل های استقرار در صدد حل مشکل سد معبر است.

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه با اشاره به معضل سد معبر در خیابان امام (ره) و عطایی، عنوان کرد: رفع سد معبر خیابان امام(ره) وعطایی که عمدتا توسط مغازه داران متخلف از طریق اجاره دادن پیاده رو صورت می گیرد که شهرداری ارومیه با همکاری امور صنفی در فاز اول مغازه هایی که پروانه کسب نداشتند و یا تداخل صنفی داشتند را پلمپ کرده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات