نجات مقنی 70 ساله از عمق چاه 12 متری توسط آتش نشانان

مرد مقنی 70 ساله که در عمق چاه 12 متری واقع در شهرک دانشگاه محبوس مانده بود، با تلاش آتش نشانان نجات یافت .

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانیو خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛ ساعت 12:00 ظهر دیروز در پی تماس کارگران و مالک منزل مسکونی با سامانه 125 آتش نشانی ارومیه و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه 6 این سازمان، به محل حادثه واقع در شهرک دانشگاه خیابان نعمانی اعزام شدند .

ابراهیم شاد قوشچی به نقل از شهرام احمدزاده افسر شیفت آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این زمینه چنین اظهار داشت: چاهکن 70 ساله ای که به دلیل سقوط سنگ از دهانه چاه و برخود آن با سر این فرد، مصدوم شده بود و در داخل این چاه درحال احداث که 12 متر عمق داشت، محبوس و در شرایط بسیار ناایمنی قرار داشت .

وی افزود: نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با ایمن سازی محل حادثه و برپاکردن سه پایه چاه به سرعت عملیات نجات را آغاز کرده و یک نفر از نجاتگر را جهت انتقال مصدوم با تجهیزات لازم به عمق چاه فرستادند .

وی خاطر نشان کرد: نجاتگر آتش نشانی بلافاصله خود را به فرد مصدوم در انتهای چاه رسانده و با رعایت کامل اصول ایمنی و همکاری سایر همکارانش توانست چاه کن پیر را که دچار مصدومیت شده بود، به بیرون منتقل کند .

رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه تصریح کرد: مقنی پس از انتقال به بیرون، جهت انجام معاینات اولیه و انتقال به بیمارستان به کارشناسان اورژانس حاضر در محل حادثه تحویل داده و پس از ایمن سازی محل حادثه به عملیات خود پایان دادند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات