صدور یک میلیون صورتحساب برق با تخفیف 100 درصدی در سیستان و بلوچستان

صدور یک میلیون صورتحساب برق با تخفیف 100 درصدی در سیستان و بلوچستان

به‌ گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "بهمن محجوبی اصیل" اظهار داشت: از این میزان صورتحساب صادر شده حدود 732 هزار در حوزه برق روستایی و حدود 497 هزار در حوزه برق شهری است.
وی اظهار داشت: از مجموع صورتحساب برق صادر شده تاکنون، 2 میلیون و 525 هزار صورتحساب در دسته مشترکان خوش مصرف و 2 میلیون و 618 هزار صورتحساب در دسته مشترکان پر مصرف بوده است.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: بیش ‌از 880 هزار مشترک برق در سیستان و بلوچستان وجود دارد که 84 درصد مشترکان این استان در حوزه خانگی و تجاری، سه درصد عمومی، یک و نیم درصد کشاورزی، سه دهم درصد صنعتی و 12 درصد سایر موارد هستند.
وی با بیان اینکه علاوه بر میزان مصرف برق، اقلیم هم در محاسبه قبوض برق تاثیرگذار است، افزود: بر این اساس شهرستان‌های هر استان‌ به مناطق عادی و مناطق گرمسیری یک، دو، سه و چهار تقسیم می‌شوند.
محجوبی گفت: الگوی مصرف برای تخفیف صد درصدی صورتحساب برق در مناطق عادی این استان 80 کیلووات ساعت، در مناطق گرمسیری یک، 400 کیلووات ساعت، در مناطق گرمسیری سه، 200 کیلووات ساعت و در مناطق گرمسیری چهار 150 کیلووات ساعت در ماه است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات