بزودی بوستان محله ای در سطح منطقه دو شهر ارومیه گشایش می یابد

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه ازمراحل پایانی احداث بوستان در خیابان شهید دین پرست در سطح منطقه دو خبر داد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، علی معصومی با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر ساخت بوستان واقع در خیابان شهید دین پرست از ۸۰ درصد پیشرفت  فیزیکی برخوردار است.
وی  با اشاره به توسعه روابط و تعاملات اجتماعی و افزایش نشاط و شادابی و آرامش روان در سطح محله ها اظهار کرد : توجه روز افزون هر فرد به فعالیت های جسمانی و توسعه و ارتقاء فرهنگ سلامتی و تندرستی موجب شده تا توجه هر چه بیشتر این سازمان به اجرای عملیات های عمرانی و تجهیز اماکن و فضاهای همگانی مورد استفاده افراد، جلب شود.
به گفته معصومی به منظور توسعه فضاهای سبز و فراهم نمودن امکانات رفاهی و تفریحی برای شهروندان در آن منطقه ، احداث این بوستان در دستور کار این سازمان قرار گرفت.
وی افزود:   در این راستا کلیه عملیات عمرانی اعم از خاکبرداری ، جدول گذاری ، پیاده رو سازی توسط عوامل فنی و اجرایی  سازمان در کوتاهترین زمان اجرا شد که هم اکنون شاهد اتمام اجرای این عملیات در روزهای آتی هستیم.

معصومی در ادامه بیان کرد:  نقش و اهمیت بوستان های محله ایی یکی از اهداف اصلی این سازمان در جهت توسعه پارک ها ، فراهم نمودن محلی برای گذران اوقات فراغت اهالی محل می باشد که امیدواریم رضایت خاطر شهروندان  را بدست آوریم.
وی ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات اساسی کارکنان در این پروژه، عنوان کرد: با توجه به اتمام این عملیات در روزهای آتی توسط عوامل فنی و اجرایی این سازمان  و همچنین در پیش بودن فصل سرما، جهت کاشت گل و گیاه، نهال کاری و کاشت چمن در این بوستان و همچنین سایر اقدمات دیگر به سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه تحویل داده می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات