دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مقام نخست مسابقات بتن سبک سازه‌یی را کسب کرد

دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مقام نخست مسابقات بتن سبک سازه‌یی را کسب کرد

http://www.bananews.irتیم‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پنجمین مسابقات ملی بتن که در دانشگاه تهران برگزار شد، رتبه اول و دوم در گرایش‌های بتن سبک سازه‌یی و غیره سازه‌یی را کسب کردند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهندس نعمت‌الله بخشی، سرپرست تیم‌های شرکت کننده دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مسابقات ملی بتن گفت: پنجمین دوره مسابقات ملی بتن با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با حضور حدود ۹۵ تیم از دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد که در این دوره از مسابقات، چهار تیم از دانشجویان دوره کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی امیرکبیر شرکت کردند که از این میان سه تیم دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این مسابقات مقام‌های اول و دوم گرایش بتن سبک سازه‌ای و مقام دوم گرایش بتن سبک غیر‌سازه‌ای را کسب کردند.

وی با بیان اینکه مسابقات ملی بتن، معتبرترین مسابقه با شیوه ساخت در محل در این حوزه است، افزود: دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای شرکت در این مسابقات، دوره آموزش و فعالیت‌های آزمایشگاهی را در آزمایشگاه بتن و مصالح ساختمانی به انجام رساندند و در این دوره از مسابقات نتایج خوبی را کسب کردند.

سرپرست تیم‌های شرکت کننده دانشگاه صنعتی امیرکبیر درمسابقات ملی بتن تصریح کرد: دانشجویان این دانشگاه برای پنجمین سال متوالی است که در گرایش بتن سبک سازه‌یی رتبه نخست مسابقات را کسب کرده‌اند.

بخشی با بیان اینکه دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر از سال ۸۶ مسابقات ملی بتن را در دو گرایش بتن سبک سازه‌یی و بتن سبک غیر‌سازه‌یی به صورت دو مرحله‌یی و ساخت در محل برگزار می‌کند، اظهار کرد: در سال جاری پنجمین دوره این مسابقات با حضور حدود ۹۵ تیم از سراسر کشور با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این مسابقات، آشنایی و افزایش تجربیات علمی و فنی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور با بتن‌های سبک سازه‌یی و غیرسازه‌یی وچگونگی ساخت این بتن‌ها در شرایطی نزدیک به شرایط کارگاهی است.

 

 

    نظرات