شهردار ارومیه با صدور پیامی میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت

شهردار ارومیه به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  دکتر حسین مهدی زاده شهردار ارومیه به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار پیام تبریک صادر کرد. در این پیام آمده است:
بسمه تعالی
پنجم جمادی الاول سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب(س)است، سالروز ولادت خجسته ای که به خاطر فداکاری، بصیرت، شهامت و استقامت آن حضرت روز پرستار نامگذاری شده است؛ روزی که فرصت بسی ارزشمند است تا از جهادهای خستگی ‌ناپذیر و ستودنی پرستاران به ویژه در ایام مقابله با کرونا که با فداکاری و جانفشانی به میدان آمدند تا سلامتی را به مردمان این دیار هدیه کنند قدرانی و تجلیل شود.
حضرت زینب (س) با ایثار و فداکاری که در عرصه عاشورا داشتند همواره الگو بودند و پرستاران آن فرشتگان رحمت ما همواره تداوم دهنده راه آن بانوی بزرگ هستند و با جانفشانی در تمام برهه های تاریخ،  خدمتگزاران راستین برای جامعه اسلامی بوده اند.
اینجانب از طرف خود و خانواده بزرگ شهرداری ارومیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پرستار، روز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار را برعموم مسلمانان و پرستاران که نزدیک به دو سال است در نبرد با کرونا هستند تبریک گفته و موفقیت و سلامتی این عزیزان را در تمامی مراحل زندگی مسالت می نمایم و امید است با نابودی ویروس منحوس کرونا، خورشید سلامتی دوباره بدرخشد.
دکتر حسین مهدی زاده
شهردار ارومیه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات