طرح جدید دولت برای مسکن

طرح جدید دولت برای مسکن

http://www.bananews.ir/محمود احمدی‌نژاد صبح امروز در مراسم افتتاح ۱۵ هزار واحد مسکونی در پاکدشت، به پروژه مسکن مهر اشاره کرد و گفت: «پروژه مسکن مهر یک طرح ضربتی برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در بخش مسکن و پاسخی به تقاضاهای انبوه در بازار مسکن است. این پروژه، یک پاسخ اورژانسی است که فعلا مشکل برطرف شود اما طرح اصلی که مقدمات فراهم شده است، از اوایل سال ۹۱ آغاز می‌شود و براساس آن، خانه‌ها باید وسیع‌تر و معماری‌اش بهتر شود. ما باید گام‌به‌گام به نقطه مطلوب برسیم تا همه ایرانی‌ها دارای منزل مسکونی مناسب شوند.»

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) درباره جزئیات این طرح که رییس جمهوری نوید اجرایش را داده است، مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران اعلام کرد که طرح جدید مسکن مجزا از مسکن مهر خودمالک است.

وی به افتتاح ۱۵ هزار واحد مسکونی در استان تهران اشاره و خاطرنشان کرد: هدف ما جلوگیری از گرانی مسکن است.

تقی رضایی ـ مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران ـ در گفت‌وگو با ایسنا، درباره طرح جدید مسکن که رییس جمهوری امروز به آن اشاره کرده است، اظهار کرد:‌ جزییات این طرح هنوز مشخص نیست اما به طور مستمر با وزیر راه و شهرسازی درباره موضوع مطرح جلسه داریم و قصد داریم کاری کنیم که موضوع مسکن وارد فاز جدیدی شود.

وی این طرح را جدا از طرح مسکن مهر خودمالک دانست و گفت: جزییات این طرح هنوز مشخص نیست.

رضایی همچنین تصریح کرد: بیشتر به دنبال کنترل بازار هستیم و هدف ما جلوگیری از گرانی مسکن است.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران در ادامه به افتتاح ۱۵ هزار واحد مسکن مهر از ۵۷ هزار واحد آماده‌ی استان تهران اشاره و خاطرنشان کرد: ‌در فاز اول با دستور رییس جمهوری ۱۵ هزار واحد در شهرهای استان تهران افتتاح شد و مابقی افتتاح‌ها تا پایان سال به نوبت در شهرهای این استان انجام می‌شود.

 

 

    نظرات