پیشرفت۲۰ درصدی قطار سریع‌السیر تهران- قم – اصفهان/ ۶۰۰ کیلومتر از بزرگراه‌های کشور معطل تخصیص قیر مانده‌اند

پیشرفت۲۰ درصدی قطار سریع‌السیر تهران- قم – اصفهان/ ۶۰۰ کیلومتر از بزرگراه‌های کشور معطل تخصیص قیر مانده‌اند

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: از ابتدا شرکت ساخت و توسعه زیربنای حمل و نقل، مجری احداث راه‌آهن سریع‌السیر تهران- قم- اصفهان بود اما بعد از ۴ سال این پروژه به شرکت راه‌آهن منتقل شد. به گزارش خبرنگار ایلنا، خیرالله خادمی در نشست خبری امروز در حاشیه پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با بیان اینکه نزدیک به ۱۰ هزار و ۵۰۰ کیلومتر انواع محور ریلی، آزادراهی و بزرگراهی در سراسر کشور در حال احداث است، اظهار داشت: از این رقم ۶۱۰۰ کیلومتر مربوط به بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی و ۳۳۰۰ کیلومتر محور ریلی است. وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۱۰ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه‌های در حال احداث یادآور شد: پیشرفته مجموع این پروژه‌ها حدود ۴۰ درصد است. مبنی بر اینکه در حال حاضر متولی ساخت راه‌آهن سریع‌السیر تهران- قم- اصفهان راه‌آهن است یا شرکت ساخت و تامین منابع مالی این پروژه چگونه ...

متن کامل خبر در سایت خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

    منبع خبر

    خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

    خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

    خبرگزاری کار ایران (ایلنا) یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات