۶۷۷ هزار واحد مسکن مهر در مرحله پایانی قرار گرفت

۶۷۷ هزار واحد مسکن مهر در مرحله پایانی قرار گرفت

www.BanaNews.irمعاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۶۷۷ هزار واحد مسکن مهر به مرحله نازک کاری رسیده اند، گفت: یک میلیون و ۸۳۲ هزار واحد در بخش مسکن شهری ساخته شده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ابوالفضل صومعلو در گفتگو با مهر درباره آخرین آمار ساخت مسکن مهر در استانهای کشور اظهار داشت: هم اکنون ساخت مسکن مهر در ۱۷ استان کشور در حال انجام است که براساس آخرین آماری که از سامانه مسکن گزارش شده، تا چهارشنبه سوم اسفند ماه تعداد ۶۷۷ هزار واحد به مرحله نازک کاری رسیده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از این تعداد، برخی از واحدها در حال واگذاری به متقاضیان هستند، گفت: از یک میلیون و ۸۳۲ هزار واحدی که در بخش مسکن شهری ساخته شده است، یک میلیون و ۳۵۰ هزار واحد به مرحله اسکلت و سقف رسیده اند و یک میلیون و ۱۰۰ هزار واحد هم در مرحله سفت کاری قرار دارند.

وی تصریح کرد: همچنین ۶۷۰ هزار واحد به مرحله نازک کاری رسیده اند و برخی از واحدها هم در مرحله افتتاح قرار دارند و تحویل مردم شده اند. صومعلو بابیان اینکه واحدهای زیادی در ۱۷ استان آماده بهره برداری است، گفت: اغلب واحدهای مسکن مهر در سال آینده افتتاح می شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ساخت وساز مسکن در چند سال گذشته، بیان کرد: از ابتدای دولت دهم ۱۷۰ هزار واحد ۹۹ ساله، ۵۰ هزار واحد اجاره به شرط تملیک و به همین تعداد مسکن مشارکتی افتتاح شده است که با احتساب واحد‌های مسکن روستایی به ۶۵۰ هزار واحد می‌رسد.

 

 

    نظرات