بازدید اعضای شورای اسلامی شهر ساری از شهرداری منطقه 2

بازدید اعضای شورای اسلامی شهر ساری از شهرداری منطقه 2

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، سید حسن احمدی، شهرام ایرجی و علی عاشقان از اعضای شورای اسلامی شهر ساری از شهرداری منطقه 2 بازدید کردند و در جلسه هم‌اندیشی با حسینی معاون شهرسازی شهردار ساری،مرادی گردشی مدیر حراست،  بابایی مشاور شهردار، سروری شهردار این منطقه  و معاونان شهرداری منطقه 2 حضور یافتند.

در این نشست شهرام ایرجی عضو شورای اسلامی شهر ساری بیان کرد: نظم و انضباط اداری و کاری ویژه‌ای را نسبت به گذشته در شهرداری ساری شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری منطقه 2 در زمینه خدمات شهری، عملکرد بسیار خوبی دارد، ادامه داد: فعالیت‌های این منطقه در زمینه فنی و عمرانی هم قابل قبول است و با توجه به اینکه از ظرفیت های خوبی برخوردار است می تواند با تلاش بیشتر خدمات بهتری را به شهروندان ارائه نماید.

علی عاشقان دیگر عضو شورای شهر ساری، شهردار منطقه 2 را مدیری منضبط دانست و افزود: این انضباط اداری را در سایر شهرداری‌ها هم شاهد هستیم.

سید حسن احمدی عضو دیگر شورای شهر ساری ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی، گفت: خوشبختانه با تلاش مستمر مجموعه مدیریت شهری، مشکلی در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان نداریم.

وی با اشاره به رشادت‌های سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: اگر سیره سردار سلیمانی را در زندگی و کار خود سرلوحه امور قرار دهیم قطعا کمک کار ما خواهد بود.

معاون شهرسازی شهردار ساری در این نشست اظهار کرد: منطقه 2 شهری جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تلاش مستمر دارد.

حسینی با اشاره به فعالیت واحد ممیزی در همه نقاط شهری، گفت: اقدامات انجام شده در منطقه دو شهری، نشان می‌دهد مدیریت مجموعه کار خود را به درستی انجام داده است.

در ادامه مشاور شهردار ساری  گفت: معاونت شهرسازی از حوزه‌های پر کار در شهرداری است و ارتباط مستقیم با منابع درآمدی دارد.

بابایی افزود: واحد اجرائیات و واحد درآمد باید ضمن تعامل دوسویه با هم هماهنگ باشند و ثمرات این تعامل شامل حال شهرداری و شهروندان خواهد بود.

وی با تاکید بر اهمیت واحد کنترل و نظارت، گفت: این واحد باید حضور گسترده‌تری در سطح شهر داشته و ضمن اجرای قانون، با سازندگان هم تعامل و همکاری داشته باشند.

محسن سروری شهردار منطقه 2 نیز ضمن ارائه گزارش از عملکرد مجموعه مدیران این منطقه، یادآور شد: عملکردی که به دست آوردیم حاصل تلاش همه همکاران است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات