احداث گرمخانه از وظایف شهرداری است/ قفل شدن بافت تاریخی شهر در بحران های احتمالی/ سرویس بهداشتی مکانیزه در بافت مرکزی شهر  ایجاد شود

احداث گرمخانه از وظایف شهرداری است/ قفل شدن بافت تاریخی شهر در بحران های احتمالی/ سرویس بهداشتی مکانیزه در بافت مرکزی شهر ایجاد شود

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: سرویس بهداشتی مکانیزه در بافت مرکزی شهر  ایجاد شود.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور اظهار کرد: رفتار و منش انسانی و اخلاقی و اسلامی شهید سلیمانی سبب شده که از ایشان به عنوان شخصیتی کاریزماتیک یاد شود.
وی افزود: حاج قاسم سلیمانی هم اخلاص داشتند و هم برای خدا کار کردند و رمز ماندگاری شان نیز همین موارد است.
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به مباحثی در خصوص گرمخانه برای بی سرپناهان گفت: ساختمان فعلی فرهنگسرای حاجی پیرلو توسط شهرداری ارومیه به عنوان گرمخانه احداث شد اما در پی اعتراض مردم به فرهنگسرا تبدیل شد.
خلیل پور ادامه داد: شهردای وطیفه احداث گرمخانه را دارد اما در بهره برداری از آن ادارات مختلف دولتی دخیل هستند اما همکاری لازم در این راستا را شاهد نیستیم.
وی با اشاره به بازدید شبانه خود از یکی از مراکز نگهداری افراد بی سرپناه و تأکید بر حمایت از این مجموعه ها ادامه داد: هم اکنون ساختمانهایی در سطح شهر وجود دارد که نسبت به اسکان افراد کارتن خواب و معتادان اقدام می کنند و شبانه غذای گرم نیز می دهند اما برخی افراد به این اماکن به هر دلیلی نمی روند.

خلیل پور در ادامه اشاره ای به مشکلات عدیده بافت تاریخی شهر و ضوابط محدود کننده میراث فرهنگی داشت و تصریح کرد: بافت تاریخی شهر دچار قفل شده و هم اکنون امکان نوسازی وجود ندارد و اگر حادثه ای رخ بدهد چه کسی پاسخگوی جان هزاران انسان خواهد بود چرا که با کمترین بحران شاهد قفل شدن این مناطق خواهیم بود.
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه یکی از مشکلات موجود در شهر ارومیه به ویژه بافت مرکزی شهر را نبود سرویس بهداشتی عنوان و خاطرنشان کرد: سرویس بهداشتی مکانیزه و مدرن در مرکز شهر باید ایجاد شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات