با توانمندی و تجربه ای که در بین مدیران و کارکنان شهرداری وجود دارد خللی در کار حس نمی شود

با توانمندی و تجربه ای که در بین مدیران و کارکنان شهرداری وجود دارد خللی در کار حس نمی شود

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، جلسه شورای اداری شهرداری مرکز مازندران به ریاست پرویز شعبانی رئیس شورای اسلامی شهر و با حضور سید حسین یوسفی، سید حسن احمدی، شهرام ایرجی اعضای شورا، معاونان شهردار، شهرداران مناطق و روسای سازمان‌های تابعه شامگاه سه‌شنبه در سالن جلسات شهرداری مرکز استان برگزار شد.

پرویز شعبانی در این جلسه با تسلیت ایام فاطمیه گفت: مدیران مجموعه شهرداری در شرایط فعلی که شهردار محترم ساری در بستر بیماری هستند در سنگر اول خدمات‌رسانی قرار دارند.

وی با آرزوی بهبودی و سلامتی برای جواد طالبی شهردار ساری افزود: با توانمندی، تخصص و تجربه‌ای که در بین مدیران و کارکنان شهرداری وجود دارد، یقین دارم خلأ مدیریت شهری احساس نمی‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری یادآور شد: طی دو سال گذشته اتفاقات خوبی در حوزه عمرانی و خدمات شهری رقم خورده ولی مطالبات به‌حق شهروندان محقق نشد اما اکنون با انجام برخی از فعالیت‌های شهری فضا در حال تلطیف شدن است. انتظار می‌رود این روند با جدیت ادامه پیدا کند.

وی بیان کرد: تحقق مطالبات شهروندان باید در اولویت فعالیت‌های شهرداری قرار گیرد. باید به‌گونه‌ای عمل کنید که مردم تغییر و تحول اساسی را لمس کنند.

شعبانی بابیان اینکه نظام ما ولایی است و همه سرباز ولایت هستیم تأکید کرد که خدمات‌رسانی به شهروندان افزون‌تر شود چراکه خدمت در این سنگرها عبادت محسوب می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری از مدیران مناطق چهارگانه شهرداری خواست با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود، برای خدمات‌دهی مناسب به شهروندان در فصل سرما آمادگی بیشتر داشته باشند و اقدامات روزانه ازجمله رفت‌وروب، جمع‌آوری زباله‌ها و دیگر خدمات شهروندی را به بهترین حالت ممکن اجرایی کنند تا بتوانیم با در پیش بودن سال نو فضایی مطلوب را برای شهروندان مرکز استان آماده کنیم.

وی همچنین خواستار بودجه‌نویسی شهرداری ساری در زمان تعیین‌شده شد و بر تسریع درروند این کار تأکید کرد.

شعبانی به انجام برخی اقدامات شهرداری در حوزه‌های عمرانی و خدماتی ازجمله هدایت آب‌های سطحی، نهضت آسفالت و گشایش خیابان‌ها اشاره کرد و گفت: هرچند هرگونه اقدامی که از سوی شهرداری صورت می‌گیرد وظیفه محول شده به شهرداری است اما گاهی اطلاع‌رسانی انجام این کارها به شهروندان ضرورت دارد تا شهروندان مطلع باشند شهرداری ساری با تمام قوت پای‌کار بوده و در انجام وظایف خود کوتاهی نمی‌کند.

وی به پروژه‌های ناتمام شهری ازجمله پروژه پل تا پل، فاز دوم بوستان ملل اشاره و بر پیگیری آن‌ها تأکید کرد و پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری را مهم‌ترین پروژه شهرداری برشمرد که با مصوبه شورا و تزریق بخشی از اعتبار آن به بسیج سازندگی عملیات اجرایی آن آغازشده است، گفت: انتظار می‌رود شهرداری توجه ویژه‌ای به این پروژه زیست‌محیطی داشته و در اولویت اقدامات اجرایی قرار دهد.

شعبانی با یادآوری اینکه ماهانه حدود 4 میلیارد تومان صرف جمع‌آوری و هزینه انتقال زباله مرکز استان می‌شود، افزود: اگرچه مسئولان ملی، استانی و شهرستانی اهتمام ویژه‌ای به این پروژه زیست‌محیطی در این خطه سبز از شمال کشور دارند اما باید تلاش کنیم تا سال آینده اتمام این پروژه در کارنامه موفقیت‌های شورای ششم و شهرداری ثبت شود.

وی تعامل و همکاری را بهترین راه برای رسیدن به توسعه شهری دانست و ادامه داد: شاید بین اعضای شورای اسلامی بر سر موضوعی اتفاق‌نظر وجود نداشته باشد اما تعامل و همکاری همیشه است؛ امروز تحقق اهداف و برنامه‌های شهرداری به‌واسطه تعامل خوبی است که میان شهرداری و شورای شهر ایجادشده است.

سید حسین یوسفی عضو شورای اسلامی شهر ساری در ادامه این جلسه با تسلیت ایام فاطمیه بر ضرورت خدمت‌رسانی به مردم تأکید کرد و گفت: حفظ کرامت مردم نکته مهمی است که همواره باید مدنظر باشد.

وی افزود: ما به‌عنوان منتخبین مردم در پارلمان شهری در قبال این اعتماد مسئولیم و باید پاسخگوی نیاز شهروندان در حوزه‌های خدماتی، فرهنگی و عمرانی باشیم و نیازهای به‌حق شهروندان را احصاء و درصدد رفع آن تلاش کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ساری با آرزوی بهبودی برای شهردار ساری، یادآور شد: همان‌طور که اعضای شورا منتخب مردم هستند شهردار ساری نیز منتخب اعضای شورای شهر است و خود را مسئول می‌دانیم اما در شرایط فعلی که مدیریت شهری در بستر بیماری هستند رفتار انسانی حکم می‌کند به‌دوراز حواشی تا بهبودی کامل او با تعامل و همکاری یکدیگر در جهت خدمات‌رسانی به مردم شریف مرکز استان گام‌های استوار و محکم برداریم.

این عضو شورای اسلامی شهر ساری همدلی و همکاری را رمز پیشرفت و توسعه مرکز استان برشمرد و تصریح کرد: ارائه خدمات رضایت‌بخش به مردم در ایجاد فضای همدلی و همکاری متقابل شهرداری و شورا مؤثر خواهد بود.

یوسفی بابیان اینکه خدمت به مردم و شهروندان در اولویت فعالیت‌ها قرار گیرد، آسفالت، رنگ‌آمیزی بلوارها و میدان‌ها و توسعه فضای سبز را بخشی از مطالبات مردمی عنوان کرد و افزود: تلاش کنیم حداقل‌ها را برای مردم فراهم کنیم.

شهرام ایرجی عضو دیگر شورای اسلامی شهر ساری ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: شاید اختلاف‌سلیقه در بین اعضای شورای شهر وجود داشته باشد اما تعامل و همکاری در بین اعضا افزون‌تر است تا مادامی‌که شهردار ساری به شهروندان خدمات‌رسانی کند ما نیز از او حمایت می‌کنیم.

وی افزود: حال که شهردار ساری در بستر بیمار ی هستند انتظار داریم که مجموعه شهرداری تلاش خود را در انجام وظایف محوله دوچندان کند بطوریکه مردم ساری تغییرات بصری را به‌خوبی حس کنند.

عضو شورای اسلامی شهر ساری بابیان اینکه با خدمت به مردم منشأ ایجاد رضایت باشید، گفت: وارد مسائل حاشیه‌ای و سیاسی نشوید و ظرفیت و استعداد خود را صرف خدمت به این مردم و شهر کنید.

ایرجی ادامه داد: هدف مشترک شورا و شهرداری نیز خدمت به مردم است؛ با توجه به در پیش بودن ایام‌الله دهه فجر تمهیدات لازم برای گرامیداشت این ایام اتخاذ شود.

وی یادآور شد: شهرداری ساری در توزیع میوه شب یلدا خوب عمل کرده است؛ برای تهیه و توزیع میوه شب عید به قیمت مصوب نیز اهتمام ویژه داشته باشد.

ایرجی بابیان اینکه شهردار ساری برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان و توسعه شهر از جان‌مایه گذاشت، گفت: آقای کیا علیزاده معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری با پیشنهاد شهردار ساری و تصویب اعضای شورای شهر تا بهبودی کامل شهردار، نماینده تام‌الاختیار او در شهرداری است؛ انتظار داریم که دیگر مدیران مجموعه همکاری لازم را با وی داشته باشند.

در ادامه سید حسن احمدی نیز با تسلیت ایام فاطمیه گفت: معتقدم عملکرد شهرداری در فعالیت به‌موقع و مؤثر سازمان‌ها و شهرداری‌های مناطق است البته این مهم زمانی به‌خوبی میسر می‌شود که تزریق مالی از سوی شهرداری وجود داشته باشد تا حرکت روبه‌جلو سرعت بیشتری بگیرد.

رئیس کمیسیون نظارت و بازرسی و شکایات شورای اسلامی شهر ساری به حرکت رو به رشد شهرداری در حوزه عمرانی اشاره کرد و گفت: خرید رنگ، تعویض تیرهای روشنایی در دستور کار شهرداری قرارگرفته است که از اقدامات خوب شهرداری در روزهای اخیر است.

وی بابیان اینکه نهضت آسفالت باید به‌صورت متوازن و یکنواخت در سطح شهر اجرا شود، گفت: تمهیدات لازم برای محقق شدن این موضوع اتخاذ شود در صورت عملیاتی شدن طرح آسفالت به‌طور یقین بخشی از مطالبات مهم مردم در حوزه عمرانی مرتفع و رضایتمندی شهروندان نیز حاصل خواهد شد.

احمدی از فعالیت‌های سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری به‌واسطه سرعت بخشی در نهضت آسفالت قدردانی کرد .

این عضو شورای شهر ساری بابیان اینکه تا بهبودی کامل شهردار ساری باید در مسیر خدمت‌رسانی گام‌های محکم‌تری برداریم ادامه داد: باید در شرایط فعلی انگیزه خدمت را افزایش و با صعه صدر و رأفت، خدمات‌رسانی به شهروندان را ارتقاء دهیم و با شناسایی و رفع اشکالات و کاستی‌ها مسیر خدمت به مردم را هموار کنیم.

کیا علیزاده در این جلسه از حُسن اعتماد اعضای شورای شهر و شهردار ساری نسبت به خود قدردانی کرد و گفت: یقین دارم با توانمندی و تعهد و تخصصی که در بین مدیران و کارکنان شهرداری وجود دارد تا بهبودی کامل شهردار بر مشکلات فائق خواهیم آمد.

وی بابیان اینکه در جهت توسعه و ترقی شهر و خدمت به شهروندان تلاشمان را مضاعف می‌کنیم، افزود: می‌طلبد شهرداران مناطق و روسای سازمان‌های تابعه در گره‌گشایی از کار مردم تلاششان را مضاعف کنند.

معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری ساری گفت: شهردار ساری عصر یکشنبه به‌صورت ویدئوکنفرانسی الزاماتی در حوزه‌های مختلف شهری یادآور شد مدیران مجموعه نیز پای‌کار آمده تا آنچه دغدغه شهردار ساری بوده را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه رویکرد شهردار ساری خدمت عادلانه به شهروندان است، افزود: تلاش می‌کنیم علاوه بر تقویت و توسعه زیرساخت‌ها، در خصوص پاسخ به نیازها و مطالبه‌های شهروندان نیز توجه ویژه داشته باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات