15 دوره آموزشی غیرحضوری کارکنان شهرداری ساری برگزار شد

15 دوره آموزشی غیرحضوری کارکنان شهرداری ساری برگزار شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، سید مجتبی موسوی رئیس اداره آموزش و تشکیلات شهرداری ساری گفت: اداره آموزش و تشکیلات شهرداری در سال جاری و در پی شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی جهت آموزش حضوری و نظر به اهمیت بحث آموزشی و ارتقاء سطح علمی کارکنان نسبت به برگزاری آموزش مجازی دوره‌ها به‌صورت غیرحضوری و آموزش‌های از راه دور اقدام کرده است.

وی با اشاره به اینکه این دوره‌ها با بهره‌گیری از اساتید درون‌سازمانی شامل دوره‌های عمومی، شهرسازی، حقوقی، عمران، خدمات شهری و فناوری اطلاعات بوده، افزود: جزوات آموزشی و بدون صرف هزینه با برگزاری آزمون غیرحضوری و ارائه گواهی‌نامه با مجوز از کمیته راهبری آموزش و توانمندسازی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تهیه و تدوین‌شده است.

رئیس اداره آموزش و تشکیلات شهرداری ساری گفت: این کلاس‌ها در هشت دوره تخصصی و هفت دوره عمومی به‌صورت غیرحضوری به پایان رسیده که بنا به درخواست و استقبال همکاران بیست دوره تخصصی و عمومی و بهبود مدیریت برای معاونت‌ها و مناطق و سازمان‌ها اعلام شد که چهار دوره در حال اجرا و مابقی در حال برنامه‌ریزی است که منابع و مطالب آن گردآوری‌شده و به‌زودی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین دوره هفت‌گانه ICDL به‌صورت آنلاین با همکاری دانشگاه امام محمدباقر (ع) به‌صورت رایگان برگزار شد ضمن اینکه مدت اعتبار چهارساله اساسنامه‌های سازمان رو به اتمام بوده فرآیند اصلاح و یا تصویب اساسنامه‌ها از طریق وزارت کشور در حال پیگیری است.

موسوی افزود: البته جلساتی با مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در خصوص اصلاح ساختار تشکیلاتی شهرداری و سازمان‌های وابسته برگزار گردیده و مقرر شد موارد در وزارت کشور بررسی و نتایج آن جهت بهره‌وری به این شهرداری ارسال شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات