۴ میلیون بوته انواع گل فصلی برای کاشت در سطح شهر تولید و آماده شده است

۴ میلیون بوته انواع گل فصلی برای کاشت در سطح شهر تولید و آماده شده است

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه گفت : جهت استقبال از بهار ۱۴۰۱،  تعداد ۴ میلیون بوته انواع گل  فصلی برای کاشت در نقاط مختلف سطح شهر تولید و آماده شده است.

به گزارش امور ارتباطات  سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه؛  علی شایگان در بازدید میدانی از نهالستان تولید و تکثیر اقلام گیاهی در دیگاله بیان کرد : در حال حاضر با تلاش  همکاران، تعداد ۴ میلیون بوته انواع نشاهای فصلی شامل  شب بو، قرنفل، بنفشه، میخک، عسلی، گل میمون، همیشه بهار، اطلسی و کوکب بذری تولید شده است.
وی افزود: همچنین  تعداد ۳۰۰ هزار بوته انواع درخت و درختچه ی مقاوم به کم آبی و سازگار به اقلیم شهر ارومیه به روش قلمه زنی با هدف خودکفائی در تولید و هزینه ها  در دست تولید و تکثیر است.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه در ادامه اظهار کرد:  همچنین ساخت و جانمایی باکس های چوبی با طرح های زیبا و جدید جهت گلکاری با هدف ایجاد زیبائی های بصری در واحد نجاری سازمان در دست تولید و آماده سازی جهت انتقال به شهر و استقبال از بهار است.
وی کاشت گل و نهال در سطح شهر  را یک ضرورت دانست وگفت: تمام توان تلاش بر آن معطوف شده که با ایجاد فضاهای سبز شهری و گل کاری در سطح مناطق ۵گانه شهری نشاط و شادابی را بین شهروندان رقم بزنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات