فناوری اطلاعات در حل تمامی مشکلات می تواند کمک کرده و راهکار بدهد/ برگزاری دومین رویداد استارت آپی شهر هوشمند با موضوع اقتصاد شهری

فناوری اطلاعات در حل تمامی مشکلات می تواند کمک کرده و راهکار بدهد/ برگزاری دومین رویداد استارت آپی شهر هوشمند با موضوع اقتصاد شهری

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه گفت: فناوری اطلاعات در حل تمامی مشکلات می تواند کمک کرده و راهکار بدهد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، صادق حسین دوستی در مراسم اختتامیه اولین رویداد استارت اپی شهر هوشمند ارومیه و آذربایجان غربی در محل سالن آمفی تئاتر شهید سلیمانی با تأکید بر اهمیت برگزاری رویداد استارتاپی شهر هوشمند بیان کرد:  رویدادها و سمینارهای این چینین در آینده نیز باید وجود داشته باشند تا مدیریت شهری با استفاده از ظرفیت آنها بتواند به بخشی از نیازها و چالش های خود پاسخ و راهکار مناسب بیابد.

وی با اشاره به نقش و جایگاه فناوری اطلاعات افزود: اعتقاد دارم که فناوری اطلاعات در حل تمامی مشکلات می تواند کمک کرده و راهکار بدهد و مهمترین نقش را در تمامی حوزه های تخصصی داشته باشد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه ورود به حوزه اقتصاد شهری و در راستای افزایش درآمدهای پایدار و کاهش هزینه ها را یکی از اساسی ترین موضوعات عنوان و یادآور شد: رویدادهای استارت اپی شهر هوشمند علاوه بر موضوعات اجرایی به مباحث تولید ثروت نیز ورود کنند.

حسین دوستی در این راستا ادامه داد: اساسی ترین مشکل کنونی شهرداری ها مسائل مالی است و هر گامی که کمک به این قضیه کند می تواند مورد استقبال قرار گیرد و حمایت شود.

وی پیشنهاد کرد که دومین رویداد استارت اپی شهر هوشمند ارومیه با موضوع اقتصادی و نقش هوشمندسازی در اقتصاد شهری و کاهش هزینه ها برگزار شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات