عزم جدی در معاونان برای اجرای ماموریت های محوله از سوی شهردار ساری/ مدیران شهرداری پای کار

عزم جدی در معاونان برای اجرای ماموریت های محوله از سوی شهردار ساری/ مدیران شهرداری پای کار

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، جلسه شورای معاونین شهرداری مرکز استان، چهارشنبه‌شب با حضور سید حسین یوسفی، شهرام ایرجی و سید حسن احمدی اعضای شورای اسلامی شهر ساری، معاونان شهردار، مشاوران شهردار، مدیر حراست شهرداری و شهرداران مناطق در سالن جلسات شهرداری ساری برگزار شد.

جواد طالبی شهردار ساری در جلسه ویدئو کنفرانسی شورای معاونین که 12 دی‌ماه در شهرداری برگزار شد نکات مهمی را در حوزه عمرانی، خدماتی و فرهنگی مورد تأکید قرار داد و خواستار اجرای موارد مطروحه در زمان تعیین‌شده شد.

در این جلسه معاونان شهردار ساری تأکیدات شهردار را مطرح و اقدام‌های انجام‌شده را ارائه کرده و تأکید کردند تا بهبودی شهردار ساری به‌طور جد پای‌کار بوده و هرآن چه که به‌عنوان دغدغه از سوی مدیریت شهری مطرح شده توسط مجموعه شهرداری اجرا ‌شود.

بنا به این گزارش،  معاونان شهردار ساری، رنگ‌آمیزی بلوارها، گُل‌آرایی میدان‌ها و معابر شهری، رصد و پایش روزانه سطح شهر برای حذف زوائد فیزیکی، اجرای نهضت آسفالت به‌طور متوازن و یکنواخت، تعویض تیر برق های فرسوده، پیگیری طرح تونل شهری حدفاصل فرمانداری تا میدان کارگر و استمرار پیاده رو سازی از مواردی بوده که مجموعه شهرداری برای اجرای آن عزم جدی داشته و در حال انجام است.

در این جلسه مطرح شد که با توجه به در پیش بودن نوروز 1401 و آمادگی برای سال نو، سازمان عمران شهرداری ساری در شیفت شبانه نیز عملیات عمرانی را در دستور کار قرار داده و همچنین رصد و پایش روزانه معابر شهری برای احصاء مشکلات و رفع آن در مأموریت‌های این شهرداری استمرار داشته باشد.

ازسرگیری عملیات اجرایی پروژه نیروگاه زباله‌سوز از دیگر مأموریت‌های مهم شهردار ساری بود که بنا به گفته معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری، با ورود بسیج سازندگی به این پروژه،  روند اجرایی آن  با قوت و جدیت در حال اجراست.

همچنین در این جلسه مطرح شد: شهرداری ساری با برنامه‌ریزی و آماده‌سازی شهر در آستانه سال جدید، در تلاش است که شرایط و تسهیلات لازم را برای انجام هر چه‌بهتر و مطلوب‌تر سفرهای نوروزی فراهم و  محیطی با شورونشاط را برای مهمانان نوروزی مهیا کند.

اعضای شورای اسلامی شهر ساری نیز در این جلسه اظهار داشتند که با توجه به اینکه شهر ساری گردشگر پذیر و میزبان رویداد گردشگری 2022 است، باید با تمام توان برای توسعه و پیشرفت مرکز استان گام برداریم و با یکدلی و انسجام، شهرداری را در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله یاری رسانیم.

به اذعان اعضای اسلامی شورای شهر، اقدامات مدیران شهرداری در این مدت نشان دهنده عزم جدی برای خدمت به شهروندان و موفقیت در این مسیر است.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات