ساکنان ۸ روستای شهرستان اسلام آباد غرب از آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند می‌شوند

ساکنان ۸ روستای شهرستان اسلام آباد غرب از آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند می‌شوند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "سید اصغر صفوی" مدیر امور آبفای شهرستان اسلام آباد غرب با اعلام این خبر گفت: این امور به منظور توسعه آبرسانی روستایی و ارتقای شاخص بهره‌مندی آب شرب در حوزه شهرستان اجرای پروژه‌های آبرسانی روستایی را در اولویت کاری خود قرار داده است.
صفوی به پروژه آبرسانی شیان اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه شامل حفر دو حلقه چاه آب شرب، ۳۰ کیلومتر لوله گذاری، ساخت دو باب مخزن و کنتورگذاری هشت روستاست که تا کنون حفر یک حلقه چاه، یک باب مخزن، ۲۱ کیلومتر لوله گذاری و ۴۰۰ دستگاه کنتور گذاری انجام شده است.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسلام آباد غرب تصریح کرد: به همت همکاران حوزه بهره برداری و توسعه آب شرکت این پروژه تا شهریور ۱۴۰۱ به اتمام خواهد رسید و با بهره‌برداری از آن اهالی هشت روستای تحت پوشش با جمعیتی بالغ بر ۴۵۰۰ نفر از آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند خواهند شد.
صفوی در پایان حفاظت از منابع تامین آب شرب و افزایش رضایتمندی مشترکین را یکی از اهداف مهم شرکت آبفا استان عنوان کرد و گفت: دستیابی به این مهم و جلوگیری از بحران آب در آینده نیازمند همراهی مردم فهیم شهرستان با مدیریت صحیح مصرف آب است.
مجتمع شیان با هزار و ۳۶۰ مشترک آب و جمعیتی بالغ بر ۴۵۰۰ نفر در ۲۰ کیلومتری شهر اسلام آباد قرار دارد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات