برگزاری نشست تخصصی با جمعیت کویر سبز کاشان

برگزاری نشست تخصصی با جمعیت کویر سبز کاشان

نشست تخصصی با محوریت جمعیت کویر سبز کاشان برگزار شد.

به گزارش پارما از اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی حفاظت محیط زیست استان نشست ویژه جمعیت زیست محیطی کویر سبز کاشان با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در شهرستان کاشان برگزار شد.

در این نشست که به دعوت این جمعیت در اداره حفاظت محیط زیست کاشان برگزار شد اعضای هیأت مدیره کویر سبز کاشان، ایرج حشمتی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و همراهان، مسعود خاندایی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان کاشان، حسن بخشنده شهردار کاشان و تعدادی از دوستداران محیط زیست شهرستان آران و بیدگل و خبرنگاران محلی حضور داشتند.

گفت و گو پیرامون منابع و مصارف آب در شهرستان‌های کاشان و آران بیدگل، و وضعیت زیست محیطی واحدهای صنعتی معدنی این دو شهرستان از جمله مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.

بازسازی و تجهیز ایستگاه سنجش کیفیت هوا همچنین محل مصرف عوارض آلایندگی، مدیریت پسماند و طرح‌های توسعه شهرستان کاشان و آران بیدگل از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود. وضعیت محیط زیستی شهرک های صنعتی کاشان و لزوم باز چرخانی آب در واحدهای صنعتی همچنین فعالیت های معدنی شهرستان از مواردی بود که توسط مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مطرح گردید.

در این نشست معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری کاشان در خصوص لزوم توجه ویژه به مسئولیت اجتماعی و توسعه متوازن محیط زیست در شهرکهای صنعتی اظهار نظر نمود.

شهردار کاشان نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی در این شهر و لزوم تحقق قانون هوای پاک کارشان تاکید نمود.

جایگاه سمن ها در ارتباط با دستگاه نظارتی و لزوم شناخت مضامین حقوقی در راستای حفاظت محیط زیست بحثی بود که از سوی یکی از دانشگاهیان حاضر در جلسه اعلام شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات