اتصال آب شرب شهر سیل‌زده مورموری در استان ایلام / تشکیل جلسه اضطراری ستاد بحران در شرکت آب و فاضلاب

اتصال آب شرب شهر سیل‌زده مورموری در استان ایلام / تشکیل جلسه اضطراری ستاد بحران در شرکت آب و فاضلاب

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "نوراله تیموری" روز شنبه با دستور استاندار ایلام در شهر مورموری آبدانان حضور پیدا کرده و با بررسی ابعاد خسارت‌های ناشی از بارندگی‌ها اظهار کرد: خوشبختانه مشکلی در تامین آب شرب نداشته و ان‌شاءالله با اقدامات جهادی هر چه سریع تر تأسیسات آبرسانی آسیب دیده ترمیم می‌شود.
وی اضافه کرد: نیروهای امدادی شرکت آبافا در شهرستان آبدانان و مورموری از شب گذشته در حالت آماده باش بوده و نسبت به رفع چندین مورد شکستگی خط انتقال و شبکه توزیع آب شهر اقدام کرده‌اند.
مدیرعامل شرکت آبفا ایلام با بیان اینکه آب شهر مورموری وصل است، گفت: در حال حاضر تنها آب دو روستای این منطقه دچار قطعی است که با تانکرهای آبرسانی، آب این مناطق تامین و طی ساعت‌های آینده این مشکل رفع خواهد شد.
تیموری با بیان اینکه نباید در خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در حوزه آبرسانی، وقفه‌ای ایجاد شود، خاطرنشان کرد: در این راستا تیم‌های تخصصی به شهر موموری اعزام و آبرسانی به شهر و روستاها تحت پوشش به خوبی انجام می‌شود.
ستاد بحران شرکت آب و فاضلاب استان ایلام جلسه اضطراری تشکیل داد
به دنبال  به بارش  باران سیل آسا و جاری شدن سیل و آبگرفتگی معابر شهر مورموری جلسه ستاد مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب استان ایلام به ریاست قائم مقام شرکت آبفای استان ساعت 1:30 بامداد شنبه به صورت فوق‌العاده تشکیل جلسه داد.
ابتدا در این جلسه "جعفر حسنی"  قائم مقام شرکت آبفای ایلام، با تقدیر از زحمات و احساس مسئولیت کلیه اعضا و با تأکید بر ضرورت آمادگی همه جانبه در خصوص مقابله خطر وقوع سیل در شهر موموری تاکید کرد و گفت: باید کلیه مدیران صف و ستاد شرکت با هوشیاری کامل آمادگی خود را جهت مقابله با هرگونه حادثه احتمالی حفظ کنند.
وی همچنین با بیان اینکه کیفیت آب خط قرمز شرکت آبفا است، گفت: ضروری است به مساله بهداشت آب، کلرزنی و انجام آزمایشات کلرسنجی به صورت جدی در کل ایام سال و به صورت فوریت در سیل اخیر توجه شود.
اعزام تیم واکنش سریع بهره‌برداری شامل برقکار، جوشکار و استادکار شبکه به منطقه، ماشین آلات سنگین شامل یک دستگاه جرثقال، تریلی، بیل بکهو و اعلام آماده باش کامل به  کلیه نیروها (بخصوص لوله‌کش‌ها و نیروهای خدمات‌رسان) در آبفای شهرستان آبدانان از جمله تصمیمات این ستاد بود.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات