عمليات پاکسازی معابر از برف در حال اجرا است/ شريان های اصلی سطح شهر اروميه باز است

عمليات پاکسازی معابر از برف در حال اجرا است/ شريان های اصلی سطح شهر اروميه باز است

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه  اعلام كرد:  عمليات برف روبی معابر شهری با تلاش  بيش از 1500 نيرو و ماشین آلات مديريت شهری تداوم دارد.

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اروميه، ولی مناف زاده با بيان اينكه عملیات برف روبی و نمک پاشی معابر با تلاش نيروها به همراه ماشين آلات از آغاز بارش هاو با تشدید آن همچنان تداوم دارد، اظهار كرد: 12دستگاه نمک پاش، 10دستگاه كاميون تیغه برف روب، 15دستگاه گريدر و 150 دستگاه وانت کمپرسی  معابر را از برف  پاک و لغزندگی های ناشی از آن را كنترل و رفع می كنند.

وی گفت: عمليات پخش ماسه بادی همراه با نمک برای پیشگیری از لغزندگی معابر از زمان آغاز بارش ها تا حال حاضر در معابر شهر اروميه ادامه دارد.

به گفته مناف زاده اولويت اصلی  شهرداری اروميه در زمان بارش ها، برف روبی معابر اصلی است و در حال حاضر معابر بالای 16 مترو معابر شیبدار برف روبی و نمک پاشی می شود که بعد از برف روبی معابر اصلی، معابر فرعی نيز برف روبی می شود .
وی بیان کرد: درحال حاضر تردد در سطح شهر روان و معابر و شريان های اصلی شهر اروميه باز است.

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه  خاطر نشان کرد: شهروندان  می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه  مشکل و برف ‌روبی با شماره‌  137 شهرداری ارومیه در ارتباط باشند تا موارد در اسرع وقت پیگیری شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات