آمادگی کامل شهرداری ساری برای استقبال از برنامه‌های دهه فجر و عید نوروز

آمادگی کامل شهرداری ساری برای استقبال از برنامه‌های دهه فجر و عید نوروز

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، جلسه کارگروه زیباسازی شهرداری با حضور علی عاشقان عضو شورای اسلامی شهر، علیرضا حمیدی معاون خدمات شهری شهردار ساری، زارع رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری و مسئولان واحدهای زیباسازی مناطق چهارگانه برگزار شد.

در این نشست علی عاشقان عضو شورای اسلامی شهر ساری نسبت به شناسایی زمین‌های شهرداری برای احداث پارک محله ای تاکید کرد و گفت: این نیاز در خیابان 22 بهمن، بلوار امام رضا و خیابان معلم بیشتر از دیگر نقاط شهر احساس می‌شود.

عاشقان با اشاره به برنامه بلند مدت محله محوری در شهرداری و شورای شهر ساری، خاطرنشان کرد: پارک‌های محله می‌توانند مکان مناسبی برای ارائه خدمات به شهروندان باشند و با توجه به برنامه محله محوری شهرداری، خدماتی که در آینده به شهروندان ارائه می‌شود از طریق پارک‌های محلات خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر ساری خواستار آمادگی هرچه بیشتر مناطق چهارگانه برای استقبال از مراسم دهه فجر و عید نوروز شد.

علیرضا حمیدی معاون خدمات شهری شهردار ساری  نیز ضمن تاکید بر آماده‌سازی شهری برای مناسبت‌های دهه فجر و عید نوروز، اظهار کرد: در مناطق شهرداری ساخت المان با تکیه بر نیروهای درون‌سازمانی انجام می‌شود و این توانمندسازی به کاهش بخشی از هزینه‌های شهرداری کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه المان‌های متناسب با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) بزرگداشت روز زن و مقام مادر، المان متناسب با دهه فجر و همچنین المان‌های متناسب با عید نوروز به زودی در سطح شهر نصب می‌شود، افزود: مکان یابی برای نصب المان‌ها بسته به حجمی که المان دارد در دست بررسی و انتخاب است.

معاون خدمات شهری شهرداری ساری با تاکید بر ساخت و نصب مبلمان شهری در سطح شهر، تصریح کرد: این مبلمان هم با تکیه بر نیروهای درون‌سازمانی تولید می‌شود.

وی درباره احداث اتاق مادر و کودک در پارک روشن ساری، تصریح کرد: یکی از اقداماتی که در سرویس‌های بهداشتی سطح شهر انجام می‌گیرد احداث همین اتاق‌هاست که نوعی خدمت به شهروندان است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات