راه‌اندازی میز ارتباطات مردمی فرصتی مناسب برای ارتباط رو در رو با مسئولان/تلاش برای حل مشکلات دیرینه مردم در حوزه راه و مسکن

راه‌اندازی میز ارتباطات مردمی فرصتی مناسب برای ارتباط رو در رو با مسئولان/تلاش برای حل مشکلات دیرینه مردم در حوزه راه و مسکن

حسین مذنب مدیرکل بازرسی ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص حل مشکلات اسناد مالکیت بیش از ۵۰۰ باب خانه در محله اسلام‌آباد شهر بندرعباس و همچنین در خصوص تشکیل میز ارتباطات مردمی برای حل مشکلات متعدد مردم در حوزه‌های مختلف راه و شهرسازی توضیحاتی را ارایه کرد. مدیرکل ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی در خصوص میز ارتباطات مردمی با اعلام اینکه رویکرد جدید مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری ایجاد تعامل با مردم و حل مشکلات آنها بدون واسطه است، گفت: در دولت سیزدهم و همزمان با سفر رییس‌جمهوری به استان‌های مختلف میز ارتباطات مردمی راه‌اندازی شد. مذنب با تاکید بر اینکه مدیریت بر این میز و نظارت بر آن در وزارت راه و شهرسازی برعهده دفتر بازرسی ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان است، افزود: رویکرد جدید مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری مبنی ...

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات