آب شرب سقز مطلوب و سالم است

آب شرب سقز مطلوب و سالم است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "علیرضا تخت شاهی" اظهار کرد: پس از انتشار شایعاتی در خصوص مطلوبیت آب شرب سقز، به منظور اطمینان کامل از سلامت و کیفیت آب شرب این شهر مورد بررسی جدی قرار گرفت.
وی افزود: در همین راستا پیگیری ویژه جهت بررسی و اطمینان بخشی در خصوص سلامت آب شرب سقز به صورت مشترک با مرکز بهداشت و فرمانداری سقز در راستاي اطمینان و تثبيت سلامت آب شرب شهر سقز انجام شد.
مدیرعامل شرکت آبفای کردستان تصریح کرد: به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، معاون توسعه و بهره برداری آبفا، مدیر کنترل کیفی آب استان، تیم آزمایشگاه آب استان، مدیر آبفای سقز و کارشناسان آزمایشگاه آب سقز از تصفیه‌خانه آب سقز بازدید و با صدور دستوراتي ويژه از نزديك تمامي فرايندهاي تصفيه و تثبيت سلامت آب شرب سقز رصد و نظارت و تمام فرايندهای توليد و توزيع آب در سقز پايش و بررسي دقيق شد.
وی افزود: در راستای اطمینان بیشتر از سلامت آب، کنترل‌های لازم در تصفیه آب، در شبکه توزیع و شستشوی شبکه و همچنین کنترل کلر باقیمانده مناسب طبق استانداردها جهت اطمینان بخشی صورت گرفته است.
مدیرعامل شرکت آبفای کردستان خاطرنشان کرد: همچنین فرماندار ویژه سقز هم اعلام کرده که نتایج نهایی نمونه گیری‌های آب شرب سقز حاکی از سلامت و بهداشتی بودن آن است و شهروندان به شابعات توجه نکنند و نگران آب شرب سقز نباشند.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات