آمادگی کامل سازمان فاوا برای پایداری شبکه در شرایط بحرانی/ سیاست های پدافند غیرعامل به طور جدی پیگیری می شود

آمادگی کامل سازمان فاوا برای پایداری شبکه در شرایط بحرانی/ سیاست های پدافند غیرعامل به طور جدی پیگیری می شود

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: سیاست های پدافند غیرعامل به طور جدی پیگیری می شود.

به گزارش امورارتباطات و ارتباطات شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور با اشاره به آمادگی سازمان فناوری اطلاعات جهت خدمات رسانی در حوزه تخصصی خود در بحرانی ترین شرایط، بیان کرد: خوشبختانه در شهرمان شاهد بارش برف بودیم که حین فعالیت ماشین آلات برای مدیریت بحران در سطح شهر با هدف رفاه شهروندان، دچار آسیب دیدگی شبکه فیبرنوری شدیم.
وی افزود: بر اثر این موضوع شبکه فیبرنوری اختصاصی شهرداری ارومیه دچار آسیب دیدگی شد اما به علت سیاست های پدافند غیرعامل که از قبل پیش بینی شده بود، عدم قطعی در شبکه شهرداری را شاهد بودیم.
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه اظهار کرد: با قطعی شبکه فیبرنوری شبکه وایرلس که از سوی این سازمان از قبل پیش بینی شده بود، بدون تاخیر زمانی به صورت اتوماتیک جایگزین شد تا دچار اختلال در خدمت رسانی و قطعی شبکه نباشیم.

اسدپور تصریح کرد: با تدابیر اتخاذ شده و لازم، سازمان فاوا با رویکرد پدافند غیرعامل اقدام به نصب سه دکل مخابراتی با هدف ایجاد شبکه وایرلس در پارک جنگلی و ساختمانهای شهرداری مناطق سه و پنج کرده بود تا تمامی نقاط شهر در مواقع اینچنینی زیر چتر وایرلس قرار گیرد.
وی یادآور شد: حتی در صورت بروز همزمان مشکل برای شبکه وایرلس و فیبرنوری اختصاصی شهرداری این موضوع برنامه ریزی شده که در اسرع وقت و بدون تعلل و بدون احساس قطعی در شبکه شهرداری، فیبر نوری مخابرات جایگزین دو مورد قبلی شود.
به گفته اسدپور سازمان فاوا آمادگی کامل برای پایداری شبکه در بحرانی ترین شرایط را نیز داشته است، پیشامدهای احتمالی را برای خود متصور شده است و سیاست های پدافند غیرعامل را به طور جدی پیگیری می کنیم و بر همین مبنا تدابیر ضروری را برنامه ریزی و اجرایی کرده ایم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات