اطلاعیه سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه درمورد بهره‌برداران اتوبوس‌های شهری بخش خصوصی

اطلاعیه سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه درمورد بهره‌برداران اتوبوس‌های شهری بخش خصوصی

سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه درمورد بهره‌برداران اتوبوس‌های شهری بخش خصوصی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ارومیه، متن اطلاعیه بدین شرح است:
پیرو اطلاعیه و ابلاغیه‌های قبلی بدینوسیله به اطلاع کلیه بهره‌برداران محترم اتوبوس‌های بخش خصوصی شهر ارومیه می‌رساند مدیریت سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه آمادگی خود را برای تمدید قرارداد اتوبوس‌داران به مدت ۵ سال مطابق با قراداد تیپ کشوری مصوب شماره ۱۱۱۳۹۳/ت ۳۶۱۶۰ه‍ هیات محترم وزیران اعلام می‌دارد. بر همین اساس بهره‌برداران محترم اتوبوس‌های بخش خصوصی می‌توانند برای تمدید قرارداد خود از تاریخ 1400/10/26 به مدت ده روز کاری به این مدیریت مراجعه نمایند.
بدیهی است در طول مدت قرارداد هرآنچه که دولت محترم و مراجع ذیصلاح بابت حمایت از بهره‌برداران اتوبوس‌های بخش خصوصی وفق قوانین موضوعه یا دستورالعمل‌های آتی مقرر نماید سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری نسبت به انجام تکالیف مقرره و اعمال در قراردادهای فی‌مابین در چارچوب قانون اقدام مقتضی به عمل خواهد آورد.
شایان ذکر است در صورتی که بهره‌برداران محترم تمایلی به تمدید قرارداد نداشته باشند سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری آماده آزادسازی اسناد اتوبوس بهره‌برداران محترم بوده و بهره‌برداران محترم می‌توانند جهت طی مراحل اداری و قانونی لازم جهت آزادسازی و خارج‌ساختن اتوبوس از چرخه حمل‌ونقل عمومی، با در دست داشتن مدارک مثبته شخصاً به اداره اتوبوسرانی این مدیریت مراجعه نمایند.
لازم به توضیح است با توجه به شرایط موجود، سیاستگذاری همسان کشوری در زمینه افزایش بسته‌های حمایتی دولت در بخش حمل‌ و نقل عمومی همواره محتمل می‌باشد. با این وصف، عدم تمدید قرارداد و آزادسازی اسناد و خروج از چرخه حمل‌ونقل عمومی به صرفه و صلاح بهره‌برداران محترم نخواهد بود.

سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات