باید باهمدلی، هم‌گرایی به سمت شهر خلاق، امیدآفرین و معنوی برویم

باید باهمدلی، هم‌گرایی به سمت شهر خلاق، امیدآفرین و معنوی برویم

مراسم معارفه دکتر محمدعلی نوبخت فرماندار مرکز استان با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان،حسینی پور استاندار مازندران، بابایی کارنامی و زارعی نمایندگان مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر ، معاونان و مدیران مجموعه شهرداری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم ، دکتر محمد علی نوبخت فرماندار جدید مرکز استان گفت: بنا داریم باهمت همه گروه‌ها، جریان‌ها، سلیقه‌ها که دل درگرو نظام اسلامی دارند، ایجاد امید کنیم و شعار ما برای تحقق این موضوع مدیریت کارآمد همراه با توزیع صحیح قدرت، عدالت و ثروت به جامعه است.

وی افزود: از حُسن اعتماد استاندار محترم به‌پاس مسؤولیتی که به بنده دادند تا در خدمت مردم ساری باشم نهایت قدردانی رادارم و افتخار می‌کنم در دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی و ایران قوی در خدمت آحاد جامعه در مرکز استان هستم.

وی افزود: مردم‌داری و ولایتمداری در اولویت کاری همه ما مسئولان خواهد بود.

فرماندار ساری گفت: با کلیدواژه‌های معنویت، عقلانیت، عدالت، رفاه، رضایت و معنا برای توسعه ساری تلاش خواهیم کرد و گره‌گشایی از مشکلات مردم یک اصل اجتناب‌ناپذیر در این نظام مقدس است.

نوبخت افزود: خدامحوری عداوت و برادری و انصاف و مردم‌داری و ولایتمداری شرط اول مسئولیت است و ایجاد رضایت مبتنی بر قانون مداری است.

وی ادامه داد: باید باهمدلی، هم‌گرایی به سمت شهر خلاق، امیدآفرین و معنوی برویم؛ بنا داریم باهمت همه گروه‌ها، جریان‌ها، سلیقه‌ها که دل درگرو نظام اسلامی دارند، ایجاد امید کنیم و شعار ما برای تحقق این موضوع مدیریت کارآمد همراه با توزیع صحیح قدرت، عدالت و ثروت به جامعه است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات