مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری ساری و سازمان های تابعه

مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری ساری و سازمان های تابعه

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، راحله حاجیان مشاور شهردار و مسئول امور بانوان و خانواده شهرداری ساری از برگزاری مراسم تجلیل از بانوان شاغل در مجموعه شورای اسلامی شهر، شهرداری ساری وسازمانهای تابعه به مناسبت میلاد با سعادت دخت نبی اکرم(ص) حضرت فاطمه الزهرا (س) و گرامیداشت روز مادر و مقام زن خبر داد.

وی تصریح کرد: نگاه مجموعه مدیریت شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری به زنان در حمایت بی دریغ از برنامه ها و مراسم پیش بینی شده در راستای بهره مندی از ظرفیت ها و استعدادهای بانوان و همچنین تکریم شایسته مقام آنها  می باشد .

مشاور شهردار ساری از برپایی جشن بزرگ بزرگداشت مقام مادر و روز زن ویژه بانوان شاغل در شورای اسلامی شهر، شهرداری و سازمان های تابعه در روز شنبه ۲ بهمن ماه با رعایت کامل شیوه نامه بهداشتی  همراه با اجرای برنامه های متنوع با بهره گیری از توان هنرمندان بومی در سینما سپهر خبر داد .

حاجیان تجلیل از بانوان نمونه در شورا، شهرداری و سازمانهای تابعه در روز میلاد بانوی دو عالم در راستای ارزیابی عملکرد آنان و ارتقای روحیه خدمتی بانوان را از دیگر برنامه های این مراسم برشمرد.

حاجیان با بیان این مطلب که بی تردید تجلیل از جایگاه موثر زنان در تمامی ارکان اجتماعی، سیاسی و به ویژه در کانون خانواده خلاصه در یک روز و یک مراسم و یک هفته نخواهد شد، افزود: این گردهمایی در امتداد برنامه های روزشمار هفته زن دنباله رو اهداف عالیه ای است که  امور بانوان و خانواده شهرداری ساری با حمایت های جواد طالبی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ساری آن را پیگیری می کند.

مسئول امور بانوان وخانواده شهرداری ضمن قدردانی از حمایت های شورای اسلامی شهر و مدیران مجموعه شهرداری از فعالیت های بانوان شاغل در این دستگاه گفت: امور بانوان و خانواده شهرداری ساری از ارائه طرح های عملیاتی در حوزه بانوان از سوی بانوان شاغل در شهرداری، اساتید حوزه و دانشگاه، نخبگان علمی و هنری و همچنین تشکل های صنفی در این حوزه استقبال می کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات