برگزاری نشست هم اندیشی اعضای سازمان مردم نهاد دوستداران محیط زیست شهرستان ورزنه

برگزاری نشست هم اندیشی اعضای سازمان مردم نهاد دوستداران محیط زیست شهرستان ورزنه

برگزاری نشست هم اندیشی اعضای سازمان مردم نهاد دوستداران محیط زیست ورزنه
در آستانه روز جهانی تالاب ها نشست هم اندیشی اعضای سازمان مردم نهاد دوستداران محیط زیست ورزنه برگزار شد.
این نشست در آستانه روز جهانی تالاب ها بعد از ظهر امروز دوم بهمن ماه 1400 به دعوت رضا خلیلی ورزنه ؛ مدیرعامل این جمعیت و با شرکت اعضای فعال و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به منظور توجیه و اگاهی رسانی عمومی اعضا برگزار شد .
فیروزه سعادتی رئیس اداره آموزش و مشارکت های مردمی حفاظت محیط زیست استان اصفهان سخنران آغازین این برنامه  بود. وی با اشاره به مواد قانونی مندرج در آئین نامه تشکل های مردم نهاد ؛ در خصوص قوانین فرادستی ناظر بر فعالیت سازمان های غیردولتی و نحوه تعامل اعضا با سازمان های دولتی و همچنین روند مطالبه گری قانونی سمن ها توضیحاتی را ارائه نمود.
پس از آن خوشه عظیم پور تبریزی عضو جمعیت زیست بان پایدار در سخنانی به نحوه مطالبه گری سمن ها و سوابق مشارکت با جامعه محلی و تلاش های 15 ساله جهت حفاظت و احیای تالاب بین المللی گاوخونی اشاره کرد.
پرسش و پاسخ بین اعضا و رئیس اداره مشارکت های مردمی حفاظت محیط زیست استان و بیانات رضا خلیلی ورزنه مدیر عامل جمعیت  و تقدیر و تشکر از مشارکت اعضا ؛ پایان بخش این برنامه بود.
شایان ذکر است جمعیت دوستداران محیط زیست ورزنه در راستای تغییر ساختاری و کسب مجوزهای جدید در جهت فعالیت صرفا محیط زیستی است  این جمعیت توانسته است در کمتر از دو هفته بیش از 180 تن از حامیان محیط زیست شهرستان ورزنه را به عضویت خود در آورد .
لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات