پیام شهردار ارومیه به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها - روز مادر

پیام شهردار ارومیه به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها - روز مادر

دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها - روز مادر پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، متن پیام شهردار ارومیه بدین شرح است:

بسمه‌تعالی

حضرت زهرا(س) تجسّم عالی‌ترین مفاهیم انسانی و اسلامی در مورد زن است، که به اینها باید توجّه کرد؛ درس فاطمه‌ی زهرا بیشتر این موارد است. برخی از مفاهیم اسلامی مفاهیم اختصاصی است، مثل مادری، همسری، کدبانویی، تربیت فرزند؛ در همه‌ی اینها اوج قلّه‌ی تصوّر، حضرت فاطمه‌ی زهرا (سلام الله علیها) است همسرِ هم‌تراز علیّ‌بن‌ابی‌طالبی که چشم عالَم وجود شبیه او را بعد از پیغمبر مشاهده نکرده؛ فاطمه‌ی زهرا (سلام الله علیها) است.

امروز سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها است بانویی که به تعبیر مقام معظم رهبری "سرسلسله‌ی نسل مبارک پیغمبر اعظم است و امروز بحمدالله بعد از ۱۴۰۰ سال، میلیون‌ها انسان در سراسر جهان به این نسبت مفتخرند" الگویی خاص برای زنان و بانوان در جامعه ایران اسلامی است تا سبک زندگی فاطمی را به عنوان بخش لاینفک سبک زندگی اسلامی در جامعه نهادینه سازند.

بی‌‌تردید تقارن این روز خجسته با  سالروز میلاد حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب و هفته فرهنگی ارومیه که از 2 بهمن ماه سالروز حماسه تاریخی مردم انقلابی ارومیه آغاز می‌گردد، بسیار مسرت‌بخش و منشاء خیر و برکت بوده بدینوسیله این روز خجسته را حضور محترم یکایک بانوان فرهیخته جامعه اسلامی به ویژه بانوان شاغل در خانواده بزرگ شهرداری ارومیه تبریک و تهنیت عرض نموده توفیق روزافزون یکایک عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

حسین مهدی‌زاده
شـهـردار ارومـیـه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات