سرپرست ارتباطات و امور بین الملل  شهرداری ارومیه به عنوان رییس کارگروه رسانه کمیته ارتباطات و امور بین الملل کلانشهرهای کشور انتخاب شد

سرپرست ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه به عنوان رییس کارگروه رسانه کمیته ارتباطات و امور بین الملل کلانشهرهای کشور انتخاب شد

اسکندر حیدری سرپرست ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه به عنوان رییس کارگروه رسانه کمیته مدیران ارتباطات و امور بین الملل کلانشهرهای کشور انتخاب شد.

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، در بیست و نهمین نشست کمیته مدیران ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران برای اولین بار 6 کارگروه اجرایی با عناوین مرتبط، ذیل این کمیته در دستور کار این نشست قرار گرفت و ۲۰ مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری های کلانشهرها در این کارگروه ها عضو و فعال شدند.

در این نشست با اکثریت آراء کارگروه های اجرایی کمیته ارتباطات و امور بین الملل کلانشهرهای ایران به ترتیب کارگروه رسانه، کارگروه راهبردی و توسعه، کارگروه شبکه اجتماعی و تولید محتوا، کارگروه تبلیغات و برند شهری، کارگروه بین‌الملل و دیپلماسی شهری و کارگروه ارتباطات مردمی تعیین و  نام گذاری گردیده اند.

درخاتمه این نشست با رأی حاضران اعضا و روسای هریک از کارگروه های شش گانه کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل کلانشهرهای ایران انتخاب شدند که اسکندر حیدری سرپرست ارتباطات و امور بین الملل  شهرداری ارومیه به عنوان رییس کارگروه رسانه کمیته مدیران ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران انتخاب شد.

اعضای کارگروه رسانه کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل کلانشهرهای ایران را کلانشهرهای ارومیه، کرمانشاه، اهواز، بندرعباس، قزوین و زاهدان تشکیل می دهند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات