27 پروژه توزیع برق استان مرکزی در دهه فجر افتتاح می‌شود

27 پروژه توزیع برق استان مرکزی در دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "محمد اله داد" اظهار داشت: سه پروژه توزیع برق در اراک، دو پروژه در آشتیان، دو پروژه در تفرش، دو پروژه خمین، دو پروژه در خنداب، دو پروژه در دلیجان، یک پروژه در زرندیه، سه پروژه در ساوه، دو پروژه در شازند، یک پروژه در غرق آباد، دو پروژه در فراهان، دو پروژه در کمیجان و دو پروژه در محلات افتتاح خواهد شد.
وی گفت: همزمان در دهه فجر در 260 روستاي استان طرح بهارستان با استفاده از مبالغ تخصيص داده شده از عوارض برق و با مشاركت بخشداري‌ها و دهياري‌ها در قالب اصلاح و بهينه سازی 634 کیلومتر شبكه، روشنايي معابر، جابجايي 4000 اصله تير برق، نصب 600 چراغ و عمليات سيم به كابل افتتاح خواهد شد.
اله داد با بیان اینکه با افتتاح پروژه‌های توزیع برق استان، برای 320 نفر اشتغال زایی مستقیم ایجاد می‌شود، افزود: صنعت برق کشور علاوه بر اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم فعالیت‌های تولیدی در همین صنعت، به صورت مستقیم در فعالیت دیگر صنایع نقش داشته و به صورت غیرمستقیم در اشتغال زایی صنایع دیگر نقش آفرین است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: احداث شبکه روشنایی معابر در میدان امام حسن (ع)، کمربندی شمالی، خیابان شریعتی، زیرگذر جهاد، تقاطع سردشت، بلوار شهدای دولت، کرهرود به سمت سنجان در کلان شهر اراک  از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر است.
وی اجرای فاز یک اصلاح و بهینه سازی شبکه برق طرح پیاده راه خیابان امام خمینی ساوه، اجرای طرح سیم به کابل خودنگهدار با حجم فیزیکی 30 کیلومتر در ساوه، تامين برق ايستگاه پمپاژ آب هفتيان واقع در روستاي نقوسان، قزلجه و جفتان شهرستان تفرش، احداث فیدر جدید پست شهباز شازند، اصلاح و بهینه سازی 8 کیلومتر شبکه برق شهر نیم ور محلات را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح برشمرد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات