با شناسایی ظرفیت‌ها، توان مجموعه را به سمت جذب اعتبار هدایت کنیم

با شناسایی ظرفیت‌ها، توان مجموعه را به سمت جذب اعتبار هدایت کنیم

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری نشست مشترک نوبخت فرماندار ساری، کیا علیزاده معاون توسعه مدیریت و منابع و جانشین شهردار ساری، سعیدی معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری ساری، امامی مدیر شرکت TTS و دیگر مسئولان درباره روند احداث نیروگاه زباله‌سوز ساری برگزار شد.

نوبخت فرماندار ساری در این نشست اظهار کرد: با توجه به اجماعی که درباره روند احداث نیروگاه زباله‌سوز ساری وجود دارد باید ظرفیت‌ها را شناسایی کرده و توان مجموعه را به سمت جذب اعتبار هدایت کنیم.

فرماندار ساری با بیان اینکه در گام دوم و دهه پنجم از انقلاب اسلامی نیازمند مدیران مساله‌شناس و توسعه‌خواه هستیم، گفت: مدیرانی که نگاه واقع‌بینانه داشته باشند تا به توسعه برسیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه همه صداها باید در جامعه شنیده شود، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم ساری به مرکز استان برنده تبدیل شود باید روند تسهیل تبدیل سرمایه‌ها را دنبال کنیم.

وی خاطرنشان کرد: توسعه موضوعی است که باید در مرکز استان پیگیری کنیم و رشد متوازن در حوزه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را گسترش دهیم.

در این نشست کیا علیزاده جانشین شهردار ساری اظهار کرد: نگاه جواد طالبی شهرداری ساری، توجه ویژه به پروژه‌های عمرانی مرکز استان به ویژه پروژه نیروگاه زباله‌سوز است.

وی افزود: در همین راستا اقدامات موثری در روند تسهیل احداث این پروژه اتفاق افتاد و تغییر پیمانکار و اضافه شدن سازمان بسیج سازندگی در این راستا بود.

در بخش دیگری از این نشست علیرضا سعیدی معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری ساری اظهار کرد: پروژه زباله‌سوز ساری از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی در بخش ابنیه برخوردار است.

وی گفت: حدود 87 درصد از تجهیزات مورد نیاز وارد نیروگاه شده و حدود 80 درصد از این تجهیزات نصب شده است.

امامی مدیر شرکت TTS در این نشست اظهار کرد: طالبی شهردار ساری تنها کسی است که پای کار بود و  با جسارت و جرات پیمانکار را تغییر داد و به جد به دنبال جذب اعتبار برای پروژه نیروگاه زباله‌سوز بود.

وی خاطرنشان کرد: از فرماندار مرکز استان تقاضا داریم کمک کند همین روند ادامه یابد و این پروژه هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات