جلسه هم‌اندیشی شورای انسجام‌بخشی صنعت آب و برق استان گیلان برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی شورای انسجام‌بخشی صنعت آب و برق استان گیلان برگزار شد

به‌ گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "احمد حیدری" معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس وزارت نیرو، در این نشست گفت: مهمترین مسئله‌ای که در حاضر باید نقشه راه کشور باشد این است که بر اساس منویات مقام معظم رهبری موانع تولید را برداریم و رونق تولید و  اقتصادی ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از چالش‌های مهم کشور، افزایش تولید و استفاده درست از شرایط موجود است، افزود: با توجه به اهمیت و جایگاه برق و آب در زندگی آحاد جامعه، استفاده از روش‌های جدید جهت رفع مشکلات مردم الزامی است.

حیدری با تاکید بر اینکه از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به نفع مردم استفاده کنیم، افزود: تمام مدیران باید تلاش کنند هفته‌ای یک یا دو بار با مردم ملاقات داشته باشند و از مشکلات آنها مطلع شوند و خدمات خود را به نحو احسن به آنها ارایه کنند، زیرا مردم ما به خدمت صادقانه و به روز نیاز دارند.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش‌ها باید بر کاستن تنش‌های آبی در کل کشور متمرکز شود، به ظرفیت‌های آبی استان گیلان اشاره کرد و افزود: با استفاده از پتانسیل استان ساحلی گیلان می‌توانیم بیش از یک میلیون فرصت شغلی ایجاد کنیم.

شایان ذکر است، در این جلسه وحید خرّمی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت منابع آب استان گیلان در بخش‌های مختلف، برخی چالش‌های منابع آب استان را تشریح کرد.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات