افتتاح 124  پروژه توزیع برق استان یزد همزمان با دهه فجر

افتتاح 124 پروژه توزیع برق استان یزد همزمان با دهه فجر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "علی جم" در خصوص جزییات طرح‌های قابل افتتاح شرکت توزیع نیروی برق یزد در دهه فجر سال‌جاری اظهار داشت: طرح‌های حوزه برق استان در چهار محور توسعه و احداث شبکه در مناطق شهری و روستایی، برق‌رسانی به روستاها، بهینه سازی شبکه‌ها در حوزه روستایی و شهری و تامین روشنایی شهرها و روستاها با اعتباری بالغ بر هزار و سه میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه بهره برداری از طرح‌های یاد شده نقش مهمی در پایداری شبکه و توسعه خدمات رسانی به مشترکان برق دارد، گفت: با اجرای 20 طرح توسعه و احداث شبکه برق شهری و روستایی بیش از 67 هزار و 68 متر شبکه فشار متوسط و ضعیف و هزار و 402 دستگاه چراغ پربازده به تجهیزات شبکه برق استان یزد افزوده خواهد شد.
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تصریح کرد: 43 پروژه با احداث 32 هزار و 792 متر شبکه فشار متوسط و ضعیف با هزینه ای بالغ بر 142 میلیارد و 989 میلیون ریال در حوزه روشنایی به بهره برداری می‌رسد.
وی خاطر نشان کرد: تامین روشنایی بلوارهای شهید قندی، ابوترابی، یادآوران، علامه جعفری و خیر آباد در برنامه افتتاح دهه فجر سالجاری شهرستان یزد قرار دارد.
جم با بیان اینکه 72 دستگاه پست هوایی به ظرفیت چهار هزار و 685 کیلوولت آمپر به تاسیسات موجود افزوده شده است، اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق یزد در این پروژه‌ها بر اساس رویکرد وزارت نیرو با بهره‌گیری از ترانسفورماتورهای کم تلفات و تجهیزات نوین، ضمن اتوماسیون کردن شبکه‌ها، کاهش تلفات برق را لحاظ کرده است.
وی با بیان اینکه تعداد مشترکان برق این استان بیش از 731 هزار مشترک است بیان کرد: استفاده از شیوه‌های نوین مدیریت شبکه برای استمرار انرژی الکتریکی و افزایش قابلیت اطمینان شبکه، فرهنگ سازی و اصلاح الگوی مصرف مشترکان، گسترش و توسعه خدمات الکترونیکی از برنامه‌های مهم این شرکت محسوب می‌شود.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات