3 پروژه‌ آبرسانی در استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد

3 پروژه‌ آبرسانی در استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "عبدالحمید حمزه‌پور" از افتتاح مخزن ذخیره آب روستا چاووشی دشتی خبر داد و بیان کرد: این پروژه که سه روستا را تحت پوشش قرار می‌دهد با 500 مترمکعب ظرفیت در مدت 24 ماه اجرا شده است.
وی اعتبار اجرای این طرح را 20 میلیارد ریال دانست و افزود: منبع آب این پروژه خط آبرسانی کوثر و دارای 1250 متر خط انتقال است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر مخزن 2 هزار مترمکعب انارستان جم را از دیگر پروژه‌ها دانست و تصریح کرد: این پروژه که یک شهر و 2 روستا را تحت پوشش قرار می‌دهد با 110 میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.
حمزه‌پور هدف از اجرا این طرح را افزایش حجم ذخیره آب و تامین پایدار منابع آب برای آبرسانی به شهر انارستان و روستاهای قلعه‌باغ و گلستان دانست.
وی درباره پروژه آب‌شیرین‌کن شیف نیز بیان کرد: این پروژه با مشارکت بخش خصوصی با اعتبار 120 میلیارد ریال اجرا شده که ظرفیت شیرین‌سازی یک هزار مترمکعب آب دریا و انتقال آن به شبکه آبرسانی شیف  را دارد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خط انتقال این پروژه را یک هزار و 200 متر دانست و افزود: خط انتقال برقرسانی این پروژه 2.5 کیلومتر است.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات