سرمایه‌گذاری برای جذب توریست در عسلویه انجام می‌شود

سرمایه‌گذاری برای جذب توریست در عسلویه انجام می‌شود

http://www.bananews.ir/بخشدار عسلویه گفت: سرمایه‌گذاری برای جذب توریست در عسلویه انجام می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) عبداله نادری در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی بخش عسلویه اظهار داشت: عسلویه از مناطق مهم و تاثیرگذار استان است و باید نسبت به توسعه زیرساخت‌های این منطقه اهتمام ورزیم.

وی افزود: وزارت نفت و سازمان منطقه ویژه در راستای افزایش امکانات رفاهی و تاسیس اماکن اقامتی و زیرساختی تا حد زیادی همکاری و تعامل دارند و در سال‌های گذشته وضعیت بهتری داشته‌ایم.

بخشدار عسلویه به برخی از جاذبه‌های گردشگری در عسلویه اشاره و خاطرنشان کرد: وجود پارس جنوبی، جنگل‌های حرا، پارک ملی نایبند و ده‌ها جاذبه گردشگری در این منطقه نشان دهنده جایگاه گردشگری عسلویه است و در واقع باید نهایت استفاده را از این موقعیت ببریم.

نادری با بیان اینکه باید در زمینه جذب توریست و گردشگر در بخش عسلویه سرمایه‌گذاری بیشتری شود تصریح کرد: در جوامع پیشرفته سرمایه‌گذاری بسیار زیادی در بحث گردشگری انجام می‌شود و نباید از این صنعت غافل شویم.

وی اذعان داشت: باید از تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای معرفی جاذبه‌های گردشگری در بخش عسلویه اهتمام ورزیم.

بخشدار عسلویه با بیان اینکه تمهیدات لازم برای استقبال از مهمانان نوروزی فراهم شده یادآور شد: برای رفاه حال هموطنان و گردشگران خارجی شرایط لازم در زمینه‌های مختلف پیش‌بینی شده و به فضل خدا بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم.

نادری گفت: در بحث اسکان، مسایل ایمنی راه‌ها، راهنمای مسافران نوروزی، نظارت بر رستوران‌ها و سوپر مارکت‌ها، انتظامات و غیره تمهیدات لازم اندیشیده شده و مشکلی وجود ندارد.

بخشدار عسلویه خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰۰ اتاق و کلاس درس برای اسکان مهمانان نوروزی پیش‌بینی شده و امیدوار هستیم از عهده این ایام به خوبی برآییم.

 

    نظرات