افتتاح زیرگذر پژوهش همدان به دست پدرشهید احمدی روشن

افتتاح زیرگذر پژوهش همدان به دست پدرشهید احمدی روشن

http://www.bananews.ir/سومین تقاطع غیر‌همسطح همدان (زیرگذر پژوهش) با حضور مسوولان استانی و توسط پدر شهید مصطفی احمدی روشن افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) در مراسم افتتاح این زیرگذر شهردار همدان گفت: از آنجا که این منطقه در مسیر گردشگران، شهروندان و دانشجویان است، روزانه تردد بیش از حد خودروها منجر به ترافیک بیش از حد در این منطقه می‌شد که این مساله شهرداری و شورای اسلامی شهر را بیش از گذشته به فکر چاره‌جویی افکند.

سید مسعود عسگریان با اشاره به مشخصات فنی طرح گفت: این طرح به صورت EPC اجرا شده و کارفرمای آن شهرداری همدان و شهرداری منطقه یک و پیمانکار شرکت جهاد نصر اصفهان بوده است. وی با بیان این مطلب که برای اجرای طرح پژوهش بیش از ۴۵میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: ساخت این زیرگذر ۱۶ماه به طول انجامید.در ادامه مراسم سید احمد حسنی حلم، رییس شورای اسلامی شهر همدان نیز با بیان اینکه این پل با بودجه ۱۰۰درصدی مردم ساخته شده ویک پروژه مردمی است، افزود: سیاست‌های شورای شهر و شهرداری بیشتر برای ایجاد زیر ساخت‌های شهری برای رفاه حال شهروندان است که ایجاد فضاهای تفریحی، تقاطع‌های غیر‌همسطح، پارکینگ‌های طبقاتی و فضاهای سبز از جمله این زیرساخت‌ها است.

 

 

    نظرات