دیدار شهردار و نائب رئیس شورای شهر با  رئیس دادگستری و دادستان شهرستان پارس‌آباد

دیدار شهردار و نائب رئیس شورای شهر با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان پارس‌آباد

مهندس فروزنده شهردار پارس آباد به همراه مهندس ورزند نائب رئیس شورای اسلامی شهر و معاونین و مسئولین واحدها به مناسبت هفته قوه قضائیه با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان پارس آباد دیدار کردند. شهردار در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش ، هفته قوه […]

مهندس فروزنده شهردار پارس آباد به همراه مهندس ورزند نائب رئیس شورای اسلامی شهر و معاونین و مسئولین واحدها به مناسبت هفته قوه قضائیه با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان پارس آباد دیدار کردند.

شهردار در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش ، هفته قوه قضاییه را محضر مجموعه پرسنل دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان و خصوصا رئیس دادگستری و دادستان تبریک و تهنیت گفتند واز اقدامات و عملکرد مثبت دادگستری ودادستانی پارس آباد بخاطر همکاری دلسوزانه و خالصانه شان بامجموعه مدیریت شهرداری تقدیر و تشکر نمودند.

دراین دیدار مهندس ورزند هم که به نیابت از شورای شهر حضور داشتند ضمن تبریک هفته قوه قضاییه اقدامات موثر مجموعه دادگستری و دادستانی شهرستان درخصوص کاهش جرائم و دفاع از حقوق شهروندی قابل تحسین و بسیار ارزنده توصیف کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری پارس آباد

    منبع خبر

    شهرداری پارس آباد

    شهرداری پارس آباد

    شهرداری پارس آباد یک شهرداری در شهر پارس آباد می باشد

      نظرات