تبریز نارنجی شد/ ضرورت توجه به تزریق دوز سوم واکسن کرونا

تبریز نارنجی شد/ ضرورت توجه به تزریق دوز سوم واکسن کرونا

به گزارش خبرگزاری مهر ، حسین حقایی اظهار کرد: شهرستان‌های آبی در آذربایجان شرقی تنها به ۲ شهرستان خداآفرین و چاراویماق تقلیل یافتند و بقیه شهرستان‌ها زرد هستند که نشانگر سرعت بالای ابتلای کرونا در استان است.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با انجام یکهزار و ۹۰۵ آزمایش کرونا در استان نتیجه یک هزار و ۱۳۲ مورد مثبت گزارش شده است.

حقایی ادامه داد: تعداد کرونایی های شناسایی شده آذربایجان شرقی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۳۱۱ مورد افزایش یافته است که از مجموع موارد شناسایی شده جدید ۱۳۲ نفر بستری و ۲ نفر فوت شده‌اند.

وی ادامه داد: از آغاز همه گیری کرونا در آذربایجان شرقی تاکنون ۲۳۶ هزار و ۷۶۸ بیمار کرونایی شناسایی شده است.

حقایی با بیان اینکه حدود ۸۸.۵ درصد جمعیت آذربایجان شرقی دُز اول و ۸۱.۵ درصد جمعیت دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، یادآوری کرد: تاکنون ۲ میلیون و ۷۳۴ هزار و ۱۹۴ نفر در آذربایجان شرقی، دُز اول و ۲ میلیون و ۵۲۰ هزار و۱۴۶ نفر دُز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

وی همچنین تعداد افراد واکسینه شده با دوز سوم واکسن کرونا را در استان ۹۶۷ هزار و ۹۳۱ نفر معادل حدود ۳۵ درصد اعلام و تاکید کرد: مردم باید نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند تا میزان فوتی و ابتلاء در آذربایجان شرقی کاهش یابد.

حقایی تاکید کرد: انجام واکسیناسیون نوبت سوم، استفاده دقیق‌تر افراد پرخطر از ماسک‌های با کیفیت بالا و فاصله گذاری اجتماعی از جمله مواردی است که در پیشگیری از کرونا نقش اساسی دارد.

لینک اصل خبر در سایت مدیریت بحران شهرداری تبریز

    منبع خبر

    مدیریت بحران شهرداری تبریز

    مدیریت بحران شهرداری تبریز

    مدیریت بحران شهرداری تبریز یک سازمان دولتی در شهر تبریز می باشد

      نظرات