برگزاري مانور سراسری زلزله و ایمنی

برگزاري مانور سراسری زلزله و ایمنی

به گزارش روابط عمومی ستاد مدیریت بحران شهرداری اسلامشهر، مانور سراسری زلزله مدارس در تاریخ دوشنبه ۸ آذرماه ۱۴۰۰ در مدرسه دخترانه پروين اعتصامي با حضور اداره آموزش و پرورش، جمعيت هلال و احمر، آتش نشاني، مديريت بحران، اورژانس و ديگر دستگاه هاي خدمات رسان شهرستان برگزار گردید.

داود غلامی مدیر ستاد بحران شهرداری اسلامشهر، با بیان اینکه قبل از اجرای مانور، مربیان و نجات گران آموزش های لازم در زمینه پناه‌گیری و خروج ایمن در زمان وقوع زلزله را به دانش آموزان آموزش دادند تصریح کرد: این آموزش ها با توجه به شرایط کرونا در جامعه و لزوم آمادگی دانش آموزان و خانواده هایشان در برابر زلزله در شرایط پاندمی ارائه شد.

غلامی هدف از برگزاری مانور را بالا بردن سطح آگاهی و آموزش های لازم در مخاطرات به دانش آموزان دانست و افزود: دانش آموزان طیف عظیمی از افراد جامعه را تشکیل می دهند و این موضوع اهمیت آموزش های امدادی را افزایش می دهد.

وي افزود با توجه به زلزله خيز بودن كشور ايران ضروري است كه در بين جوانان و همچنين خانواده ها،‌آموزش هايي در خصوص مراحل قبل، حين و بعد از زلزله در قالب طرح ها و برنامه هاي گوناگون اجرا شود.

لینک اصل خبر در سایت ستاد مدیریت بحران شهر اسلامشهر

    منبع خبر

    ستاد مدیریت بحران شهر اسلامشهر

    ستاد مدیریت بحران شهر اسلامشهر یک سازمان دولتی در شهر اسلامشهر می باشد

      نظرات