مراسم گراميداشت 20بهمن 57 با رويکرد تجليل از پيشکسوتان انقلاب اسلامي در بروجن برگزار شد

مراسم گراميداشت 20بهمن 57 با رويکرد تجليل از پيشکسوتان انقلاب اسلامي در بروجن برگزار شد

به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي بروجن ، مراسم گراميداشت 20بهمن 57 با رويکرد تجليل از پيشکسوتان انقلاب اسلامي در بروجن با حضور نماينده مردم شهرستان بروحن ،فرماندار ،شهردار، شوراي اسلامي شهر بروجن ،پيشکسوتان انقلاب اسلامي شهرستان و خانواده هاي آنها ،خانواده معزز شهدا وايثارگران و...در محل فرهنگسراي بروجن برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمين اميرقلي جعفري در اين مراسم اظهار داشت: حرکت بي‌نظير مردم استان چهارمحال و بختياري در 20 بهمن که از شهرستان بروجن آغاز شد موجب افتخار استان است، حرکتي که بيانگر انزجار بختياري‌ها از شاپور بختيار بود، اميد است اين روز در تقويم جمهوري اسلامي به ثبت رسد .
نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي بيان داشت: پس از هشت سال جنگ، دشمن جنگ فرهنگي راه انداخت، ديگر خبري از سلاح جنگي نبود بلکه رسانه و قلم بود تا با آنها، فرهنگ کشور را نابود کنند .
وي افزود: اما چهارمين مرحله جنگ با ملت ايران، جنگ امروز است، امروز دشمن به دنبال زيرپا گذاشتن و پاک کردن داشته‌ها و نقاط قوت انقلاب است، امروز با يک تهاجم همه جانبه مواجه هستيم که شاهد سلاح، سرباز و خاکريز نيستيم بلکه اين تهاجم به دنبال اثبات اين است که نقاط قوت و اقتدار فراموش شود .
جعفري مطرح کرد: دشمن به دنبال فراموشي آن نقطه‌هايي است که بايد هر ايراني به آن ببالد و مي‌خواهد کمبودهاي کشور پررنگ شود لذا راه مبارزه با اين شکل از دشمني جهاد تبيين است که بايد دستاوردهاي انقلاب اسلامي را تبيين کرد .
در پايان مراسم از پيشکسوتان انقلاب اسلامي شهرستان بروجن تجليل شد.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری بروجن

    منبع خبر

    شهرداری بروجن

    شهرداری بروجن

    شهرداری بروجن یک شهرداری در شهر بروجن می باشد

      نظرات