آغاز دهه فجر

میلاد احمدی شهردار محترم سعادت شهر طی پیامی آغاز دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی را تبریگ گفتند:

متن پیام

بسمه تعالی

دهه مبارک فجر یادآور بصیرت و بشارت ملتی منسجم و خداجوی است که توانست با هدایت رهبری دوراندیش و شجاع و با بهره گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خود را آغاز کند .

انقلاب اسلامی ما که ثمره خون دادن ها و خون دل خوردن های هزاران هزار ایرانی از زن و مرد و پیر و جوان از هر قوم و آیین طی قریب یک سده گذشته است و برای رویش جوانه های استقلال، آزادی و پیشرفت و توسعه پایدار در سایه استقرار نظام مبتنی بر مردم سالاری دینی تلاش کردند و حماسه آفریدند .

دهه مبارک فجر، تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز کرد .

ملت و ایران عزیز در عرصه های علمی و عمرانی پس از انقلاب اسلامی موفقیت های بسیاری را کسب نمود و در کنار این سرفرازی و پیروزی نام بلند ایران در بسیاری از عرصه های علمی در میان کشورهای پیشرفته قرار گرفت .

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام(ره) و شهدای والامقام جمهوری اسلامی، دهه مبارک فجر و چهل سومین  سالگرد انقلاب اسلامی را به همه فجر آفرینان، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و مردم شریف شهر سعادت شهر تبریک و تهنیت عرض نموده، عزت و سربلندی روز افزون ایران اسلامی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از خداوند منان خواهانم .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سعادت شهر

    منبع خبر

    شهرداری سعادت شهر

    شهرداری سعادت شهر یک شهرداری در شهر پاسارگاد می باشد

      نظرات